Microsoft onderzoekt het delen van inkomsten uit BChat met uitgevers

Microsoft onderzoekt het delen van inkomsten uit BChat met uitgevers post thumbnail image
Microsoft zei dat het manieren begint te onderzoeken om inkomsten uit advertenties die via Bing’s nieuwe Bing Chat worden gegenereerd, rechtstreeks te delen met geselecteerde uitgevers. Ter herinnering: Bing Chat heeft advertenties sinds de lancering op 7 februari. Nu zegt Microsoft dat het zal proberen “advertentie-inkomsten te delen met partners wiens inhoud heeft bijgedragen aan de respons op het gesprek.” Wat is er nieuw. Yusuf Mehdi van Microsoft schreef: “We onderzoeken ook manieren om advertenties in de chat te plaatsen, zodat we advertentie-inkomsten kunnen delen met partners wiens inhoud heeft bijgedragen aan de chatreactie.” Dat komt omdat, zoals hij zei: “We hebben onlangs een aantal van onze partners ontmoet om te brainstormen over ideeën en feedback te krijgen over hoe we inhoud kunnen blijven verspreiden op een manier die onze partners ten goede komt met verkeer en inkomsten.” Microsoft Start-partners. Dit lijkt iets te zijn dat Microsoft doet via het Microsoft Start-partnerprogramma. “Onze Microsoft Start-partners kunnen een rijke inhoudskop met Microsoft Start-licentie naast de conversatiereactie plaatsen, waardoor de betrokkenheid van gebruikers bij Microsoft Start-inhoud wordt vergroot, waarbij we advertentie-inkomsten delen met de partner”, voegde Yusuf Mehdi toe. Het Microsoft Start-programma is in 2021, je kunt er hier meer over leren. Microsoft krijgt uitgevers. Microsoft laat met deze blogpost duidelijk de waarde van uitgevers zien. “Het internet wordt aangedreven door een belangrijk ecosysteem dat begint met uitgevers die geweldige inhoud maken die verkeer en de interesse van mensen in die inhoud stimuleert, en uiteindelijk adverteerders die mensen willen bereiken in een hoogwaardige en gerichte omgeving”, schreef Yusuf Mehdi. Zonder uitgevers werken zoeken en chatten niet zo goed, en Microsoft wil ervoor zorgen dat uitgevers worden gecompenseerd, zodat ze inhoud van hoge kwaliteit kunnen blijven maken. “Voor het grootste deel heeft deze dynamiek goed gewerkt omdat uitgevers voor hun inhoud worden betaald via advertenties, waardoor mensen gratis toegang krijgen tot de inhoud”, voegde hij eraan toe. Daarom wil Microsoft manieren vinden om advertentie-inkomsten te delen met uitgevers. Advertenties in Bing Chat. Zoals ik hierboven al zei, zijn Bing Chat-advertenties niet nieuw. Er zijn veel rapporten dat Bing Chat onlangs advertenties heeft toegevoegd. Dit is onjuist, eigenlijk op 7 februari. Microsoft heeft advertenties getoond op Bing Chat en we hebben zelfs verslag gedaan van vergaderingen met adverteerders en merken over de toekomst van Bing Chat-advertenties. 3 dagen na de lancering van Bing Chat heb ik de vele advertentie-indelingen besproken die ik sinds de lancering heb gezien. Hier zijn enkele van die advertentie-indelingen. Klik om een ​​van de volgende afbeeldingen te vergroten: Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut;  de bestandsnaam is Fpfl6veXEAApOmx-1-633x600.jpg Waarom kan het ons schelen? Hoewel Google Bard een oogje dichtknijpt voor uitgevers, zoekt Microsoft naar manieren om niet alleen verbinding te maken en verkeer naar uitgevers te leiden, maar hen ook te helpen geld te verdienen met de antwoorden van Bing Chat. Het is geweldig dat een grote zoekmachine extern praat over het compenseren van uitgevers voor de reacties die het genereert via inhoud die is gemaakt door hardwerkende uitgevers. Het is allemaal erg vroeg en verandert snel, dus we blijven rapporteren wat we vinden – dus houd ons in de gaten en abonneer u! Het bericht Microsoft onderzoekt het delen van advertentie-inkomsten via Bing Chat met uitgevers verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten