Nieuw SEO-onderzoek onthult top Ignite Visibility-investeringen in 2023

Nieuw SEO-onderzoek onthult top Ignite Visibility-investeringen in 2023 post thumbnail image

Ignite Visibility heeft onlangs meer dan 120 marketingprofessionals ondervraagd over hun huidige SEO- en contentmarketingstrategieën en hun vooruitzichten voor 2023. Want anno 2022 Het was zo’n transformerend jaar voor SEO, Ignite-onderzoekers waren benieuwd waar 2023 zal zijn. kan de wereld van digitale marketing leiden. en betaalde media. Belangrijkste aspecten van de studie:

  • Meer dan 74% van de marketeers gebruikt nu creatieve middelen zoals afbeeldingen of video’s in hun inhoud.
  • 73% van de marketeers koos YouTube als een belangrijk onderdeel van hun SEO-strategie in 2023.
  • De meeste marketeers merkten op dat hun ranglijst niet veranderde na het bijwerken van hun nuttige inhoud. Sterker nog, veel meer respondenten merkten op dat hun ranking eerder steeg dan daalde zoals verwacht nadat Google de update had uitgebracht.
  • Interne links worden steeds belangrijker.
  • 34% van de marketeers meestal in 2023 zullen een deel van hun budget besteden aan video-inhoud, terwijl slechts 10% van de marketeers het grootste deel van hun budget aan bloginhoud zal besteden.

Toen hem werd gevraagd naar de onderzoeksresultaten, zei John Lincoln, CEO van Ignite Visibility: “Terwijl SEO blijft evolueren, kunnen we onze focus nooit afleiden van wat de gebruiker wil. Ik denk dat de grootste conclusie uit dit onderzoek is dat als het gaat om alle verschillende pijlers van SEO, de grootste focus in 2023 is zal gewijd zijn aan contentmarketing. Content wordt beter deelbaar en meer videogericht om consumenten echt naar het merk te trekken. Ik ben enthousiast over deze verandering en hoe het SEO verder zal integreren met andere marketingkanalen.

Download hier de studio. Het bericht Nieuwe SEO-studie onthult de grootste SEO-trends in 2023 investeringen, verscheen als eerste in het land van zoekmachines.

Relevante berichten