Optimalisatie van Bing Places: is het het waard?

Optimalisatie van Bing Places: is het het waard? post thumbnail image
Hoewel het marktaandeel van Microsoft Bing aanzienlijk is gegroeid sinds de release van de nieuwe Bing Chatbot-functie, heeft het nog een lange weg te gaan voordat het de marktdominantie van Google kan inhalen. Bovendien kunnen we beginnen te profiteren van het toenemende aantal gebruikers van Bing. Als het gaat om lokale SEO, betekent dit dat u zich tot Bing Places moet wenden om te zien of optimalisatie voor dat platform u kan helpen meer lokaal verkeer te genereren. De vraag is, is het de moeite waard om tijd te besteden aan het optimaliseren voor Bing Places? Als het de moeite waard is, welke optimalisaties zullen dan de grootste impact hebben op de rankings? Om daar achter te komen, hebben mijn team en ik de Bing-optimalisatie van enkele klantvermeldingen getest en de impact gemeten.

Moet u uw Bing Places-vermelding claimen en optimaliseren?

Elk bedrijf zou zijn eigen Bing Places-vermelding moeten claimen en maken. Bedrijven met één locatie kunnen eenvoudig hun Google-bedrijfsprofielgegevens (GBP) importeren in Bing. Zorg ervoor dat alle velden correct zijn ingevuld. Bing synchroniseert alleen GBP-accounts met minder dan 10 vermeldingen, dus bedrijven met meerdere locaties met meer dan 10 vermeldingen moeten een bulkuploadbestand gebruiken.

Claim en optimaliseer Bing Places-vermeldingen voor een bedrijf dat zich op meerdere locaties bevindt

We zijn begonnen met testen bij een klant met meerdere fysieke locaties. Na het claimen en optimaliseren van hun Bing Places-vermeldingen (inclusief het toevoegen van trefwoorden aan de titel), zagen we vrijwel onmiddellijk een toename in websiteverkeer en conversies. Bing GA Hoe hebben we het gedaan? We hebben alle klantvermeldingen op Bing Places geïdentificeerd, geclaimd en volledig geoptimaliseerd om overeen te komen met GBP-vermeldingen. We hebben UTM-tags toegevoegd aan onze website-URL’s om al het verkeer in Google Analytics bij te houden. Sommige van de wijzigingen die ik heb aangebracht, hadden een paar pogingen nodig om vast te houden, maar werkten uiteindelijk. Daarna gingen we een stap verder en probeerden we nog twee geavanceerde SEO-tactieken, keyword stuffing en anti-spam. Ontvang de dagelijkse nieuwsbriefzoekopdracht die marketeers vertrouwen. Aan het verwerken … Even wachten, a.u.b. INSCHRIJVEN Zie voorwaarden. functie getCookie(cname) { let name = cname + “=”; laat decodedCookie = decodeURIComponent(document.cookie); laat ca = gedecodeerdCookie.split(‘;’); voor(laat i = 0; i[i]; terwijl (c.charAt(0) == ‘ ‘) { c = c.substring(1); } if (c.indexOf(naam) == 0) { return c.substring(naam.lengte, c.lengte); } } opbrengst “”; } document.getElementById(‘munchkinCookieInline’).waarde = getCookie(‘_mkto_trk’);

Trefwoorden in de bedrijfsnaam

We wilden testen of het toevoegen van trefwoorden aan uw bedrijfsnaam in Bing Places van invloed is op rankings, zoals het toevoegen van trefwoorden aan uw bedrijfsnaam in uw Google-bedrijfsprofiel. Het korte antwoord is ja. Zoekwoorden in de bedrijfsnaam hebben ook een positieve invloed op rankings op Bing. Een paar dagen nadat de zoekwoorden waren gepubliceerd, steeg de ranglijst en stabiliseerde deze zich in de loop van de tijd. Bing zoekwoorden bijhouden Maar het gaat erom hoe u deze zoekwoorden toevoegt. We zijn gevallen tegengekomen waarbij de in het dashboard ingevoerde naam niet in de lijst voorkwam. Bing lijkt keyword stuffing te voorkomen. In plaats van een foutmelding te geven (het dashboard bevat veel zoekwoorden), laat het gewoon niet zien wat je hebt getypt. Toen we hierover contact opnamen met de ondersteuning van Bing, vertelden ze ons: “Bing zou de postnaam standaardiseren als de naam via e-mail wordt verzonden. spam. Spammen omvat de volgende voorbeelden:
  • Een locatie toevoegen aan een bedrijfsnaam – bijvoorbeeld Miami Pizza London Bridge.
  • Het toevoegen van voormalige bedrijfsnamen zoals Miami Pizza, voorheen Pizza Mario.
  • Zoekwoordvulling in een bedrijfsnaam – bijvoorbeeld Miami Pizza – Pasta, Calzone, Burgers, Chips.
  • [Hours of operation] (HOOP) het toevoegen van een bedrijfsnaam — zoals Miami Pizza — is geopend vanaf 16.00 uur. tot laat.
  • Beschrijvende tekst toegevoegd aan de bedrijfsnaam – zoals Miami Pizza – Chef Luigi’s great food.

Spam bestrijden op Bing Maps.

Iedereen die Bing gebruikt, kan u waarschijnlijk vertellen dat de zoekresultaten op de kaart gevuld zijn met spamvermeldingen. Dit kan frustrerend zijn voor bedrijfseigenaren, maar is het de moeite waard om een ​​vermelding van Bing Maps te verwijderen? Ten eerste is het belangrijk op te merken dat Bing Maps geen optie heeft om een ​​bericht als spam te rapporteren. De enige manier om actie te ondernemen is door een bewerking voor te stellen om bepaalde informatie in het bericht te wijzigen. Post spam Dus probeerden we de bedrijfsnaam te wijzigen, die duidelijk gevuld was met trefwoorden, en ontdekten dat Bing geen actie onderneemt wanneer u de bedrijfsnaam bewerkt. Vervolgens hebben we enkele nepberichten gevonden, maar de enige optie is om “Permanent gesloten” te melden. Het lijkt alleen te werken met een paar veranderingen. Het is niet de moeite waard om tijd te besteden aan het bestrijden van Bing Maps-spam. Slotenmaker Spam Als de kaarten voor uw branche bezaaid zijn met rommel (zoals slotenmakers of garagedeurreparatie), is het absoluut noodzakelijk dat uw Bing Places-vermelding nauwkeurig en volledig is en een paar beoordelingen bevat om uw bedrijf te laten opvallen.

Bing Places-optimalisatie

Ondanks de managementbeperkingen in vergelijking met GBP, kan Bing Places een solide bron van lokaal organisch verkeer zijn voor sommige, maar niet alle, industrieën. Als uw bedrijf of klant momenteel verkeer en conversies van Bing ontvangt, overweeg dan om Bing Places eens te proberen en op te nemen in uw lokale SEO-strategie. De post Optimalisatie van Bing Places: is het het waard? verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten