e-mailen post is de sleutel tot marketing in de onvoorspelbare economie van Bloomreach

e-mailen  post is de sleutel tot marketing in de onvoorspelbare economie van Bloomreach post thumbnail image

In de huidige e-commercewereld is personalisatie alles. Het betrekt klanten, inspireert hen en zorgt ervoor dat ze terugkomen. Aangezien de wereldeconomie onzeker blijft, is het belangrijk om deze personaliseringstactiek toe te passen op uw beproefde strategie om met klanten te communiceren: e-mailmarketing. per post Simpel gezegd, first-party data is de brandstof die je nodig hebt om e-commerce succesvol te implementeren. e-mailpersonalisatie-initiatieven en -strategieën in e-commerce. Met name gegevens uit de eerste hand zijn klantgegevens die uw bedrijf rechtstreeks verzamelt via zijn eigen kanalen en bronnen met toestemming van de klant. Deze kanalen omvatten e-mail mail, mobiele apps, websites, sociale media, sms, etc. Doordat je deze data zelf verzamelt, maakt het de data uniek omdat geen enkel ander bedrijf deze specifieke datapunten kan verzamelen. Vooruitgang in moderne marketingtechnologie maakt het mogelijk om deze informatie centraal te ontsluiten en te gebruiken in marketingautomatiseringscampagnes. U kunt comfortabel op deze gegevens vertrouwen om één grote reden: u hebt het zelf. Je weet dat je het op het goede spoor hebt en nu kun je het gebruiken om strategieën te ontwikkelen en klanttrajecten met je merk te laten groeien. Gepersonaliseerde e-mail e-mail op basis van gegevens uit de eerste hand, zijn uw personalisatie-inspanningen gegarandeerd uitgebreid. Dit zorgt ervoor dat uw bedrijf de verzamelde klantgegevens gebruikt om de klantervaring te transformeren en merkloyaliteit op zinvolle wijze te stimuleren. Misschien wel de belangrijkste factor op dit moment: vertrouwen op het kanaal (e-mail) dat consequent wordt erkend als het medium met het hoogste investeringsrendement voor elk marketingteam, is de financieel meest onderlegde zet die uw bedrijf kan maken. Gepersonaliseerde e-mail Door uw e-mailcampagnes op te bouwen met het juiste alles-in-één platform, kan uw bedrijf snel ROI genereren zonder extra middelen toe te voegen of uw team te belasten, en bespaart u specialistische tijd bij het maken van die e-mails. brieven. Een alles-in-één platform is vooral belangrijk als uw bedrijf de banden met externe bureaus moet verbreken en alle marketinginitiatieven intern moet gaan uitvoeren terwijl de advertentiekosten moeten worden verlaagd. Het feit dat er recessie-achtige omstandigheden opdoemen, betekent niet dat de inspanningen van uw bedrijf op het gebied van marketing en het genereren van inkomsten eronder moeten lijden. Als u meer budget investeert in e-mail mail kan uw bedrijf veel meer rendement halen. Lees meer over het voorbereiden van uw marketing op economische onzekerheid met deze inzichtelijke gids. E-mail opnemen e-mail is de sleutel tot marketing in een onvoorspelbare economie verscheen voor het eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten