U wilt dat uw online bedrijf floreert. Een van de beste manieren om dit te doen, is door autoriteit op uw website op te bouwen, en de sleutel tot het succesvol opbouwen van autoriteit is het opbouwen van vertrouwen bij uw publiek. Met de opkomst van AI-tools moet u inhoud van hoge kwaliteit plaatsen die zich onderscheidt van uw concurrenten die tools zoals ChatGPT kunnen gebruiken. 15 maart organiseerde een webinar met Sabrina Hipps, VP van Partner Development en Jeremy Rivera, Director of Content Analytics bij CopyPress. Hipps en Rivera laten zien hoe inhoudspromotie, linkbuilding en authentieke vakkennis u kunnen helpen hoger in de SERP’s te scoren en uw online autoriteit te vergroten. Hier is een samenvatting van het webinar. Vul het formulier in om toegang te krijgen tot de volledige presentatie.
1. Creëer unieke inhoud met live-ervaringen – vermijd kunstmatige intelligentie, “fancy papegaai”
In de wereld van contentcreatie, waar goede contentmakers hun expertise demonstreren, zijn er bepaalde fundamentele dingen die AI niet kan.
- AI kan geen first-person ervaring hebben. Ze kunnen niet voor zichzelf denken zoals mensen dat kunnen.
- Als de AI een generatief model volgt en de waarheid nog niet kan onderscheiden. Als u daadwerkelijk een deel van de informatie controleert, zult u merken dat deze er niet is.
De Het tegenovergestelde van AI-content is unieke content het toont deze waarheid, competentie en directe ervaring.
[Learn how this helps build your authority] Direct toegang tot het webinar →
2. Markeer kwaliteitsauteurschap
Inhoud van hoge kwaliteit omvat alles van nauwkeurigheid en foutloos schrijven tot een duidelijke presentatie van de ervaring.
Zorg ervoor dat uw inhoud foutloos is
In veel gevallen kunnen inhoud van slechte kwaliteit of berichten met onjuiste informatie en terugkerende problemen SERP’s devalueren of onbedoeld dubbele inhoud bevatten.
Afbeelding met dank aan CopyPress, 2023. Maart
Voeg meer “E’s” toe aan EAT – Experience
Het probleem: Om SERP’s van lage kwaliteit te bestrijden, dringt Google aan op een live-ervaring.
De oplossing: Nodig een materiedeskundige uit om de inhoud te beoordelen, te controleren op feitelijke onjuistheden en extra expertise aan de inhoud toe te voegen.
Vul de Schrijven ≠ Expertise Gap in
Het probleem: Het is belangrijk om te erkennen dat schrijfvaardigheid niet synoniem is met competentie; alleen omdat iemand kan schrijven, wil nog niet zeggen dat ze accuraat zijn of een expert op dit gebied.
De oplossing: Probeer een onderwerpexpert te koppelen aan een sterke schrijver die kan interviewen en citaten kan invoegen om u te helpen betere inhoud te maken.
Vragen stellen
Het probleem: Soms beschikt u niet over de interne materiedeskundigen die nodig zijn voor een stuk inhoud.
De oplossing: Verzamel informatie om de inhoudskwaliteit te verbeteren. Bedenk eerst wat je publiek wil weten. Genereer vervolgens drie tot tien vragen om aan de professional te stellen.
[Learn a tactic that works] Direct toegang tot het webinar →
Tik op Sociale media
Het probleem: Waar vindt u professionals om te interviewen voor uw volgende krachtige inhoud?
De oplossing: Met zoveel experts die voortbouwen op sociale media, is het een geweldig platform om gebruik van te maken. Dit zijn de belangrijkste outreach-stappen die u kunt nemen:
- Observeren.
- Om mee te doen.
- druk worden
- Netwerk.
Het kan ook worden gezien als het bouwen van verbindingen in een andere zin. Want linkbuilding is marketing en marketing is relatieopbouw.
Vind bondgenoten die zich ook op uw doelgroep richten
Door outreach-inspanningen te combineren met Nexus-methode helpt je verbindingen te maken en verbindingen die verder gaan dan alleen een link.
[Learn what the Nexus approach is] Direct toegang tot het webinar →
3. Gebruik naast links ook andere autoriteitsbouwers
Een manier om merkaanvragen te vergroten, is via beïnvloeders, kennis paneel (die onderdeel wordt van de zoekresultaten van het merk) en min.
Vermeldingen verhogen:
- Gebruik HARO & Terkel.
- Publiceer unieke branchegegevens.
- Maak iets unieks dat opvalt.
- Neem contact op met uitgevers met veel verkeer, niet voor links, maar voor zichtbaarheid en vermeldingen.
- Maak gebruik van influencers en branche-experts.
[BONUS: Get a step-by-step branded keyword strategy] Directe toegang tot webinars → Aan het eind van de dag, wanneer u unieke, relevante en gezaghebbende inhoud publiceert, verwijzen anderen ernaar en citeren deze.
[Slides] Ontdek de top 3 manieren om autoriteit op te bouwen die verder gaat dan linkbuilding
Hier is de presentatie:
Ontdek de top 3 manieren om autoriteit op te bouwen die verder gaat dan alleen een link van Zoekmachine tijdschrift
Doe mee met het volgende webinar!
Google Shopping: 5 manieren waarop AI e-mail kan stimuleren handelsomzet en winst
Sluit je aan bij Malin Blomberg, CEO van Bidbrain en Google Shopping Expert, terwijl ze haar beste tips deelt voor digitale marketeers en e-mailmarketingprofessionals. manieren voor eigenaren van e-commercebedrijven om de conversiewaarde te maximaliseren. Reserveer mijn stoel Afbeeldingscredits: Uitgelichte afbeelding: Paulo Bobita/Search Engine Journal