LinkedIn introduceert een aantal nieuwe functies voor zakelijke pagina’s. Deze updates kunnen u helpen de merkidentiteit, waarden en aanbiedingen van uw bedrijf onder de aandacht te brengen door middel van geavanceerde publicatie- en gemeenschapsopbouwtools. Ontdek hoe deze innovatieve functies uw marketinginspanningen op LinkedIn kunnen verbeteren.
1. Upgrade naar geplande berichten
Met een van de nieuwe functies kunt u berichten op uw bedrijfspagina tot drie maanden van tevoren plannen, zodat u in contact kunt blijven met uw volgers.
Screenshot van: LinkedIn, 2023 Maart. Deze functie is nu beschikbaar op desktopcomputers. Het zal binnenkort ook beschikbaar zijn op mobiele apparaten.
2. Geluidsgebeurtenissen
LinkedIn introduceert live discussies met alleen audio, waardoor de afhankelijkheid van externe uitzendtoepassingen wordt geëlimineerd.
Screenshot van: LinkedIn, 2023 Maart. Deze veelzijdige, ongedwongen benadering bevordert de band met uw publiek en kan uw organisatie helpen een autoriteit in de branche te worden. Luisteraars kunnen met behulp van emoji’s deelnemen aan de discussie en vragen om te spreken als ze mondeling willen bijdragen.
3. Automatische vacatureplaatsing
Voor bedrijven met minder dan 1.000 werknemers biedt LinkedIn nu een functie voor het automatisch plaatsen van vacatures.
Screenshot van: LinkedIn, 2023 Maart. Eenmaal geactiveerd, zal het platform automatisch dagelijks één openstaande rol delen als een vooraf geplande post. Berichten kunnen worden bewerkt nadat ze zijn gedeeld. Deze functie omvat niet wat LinkedIn classificeert als “hoofdfuncties”.
4. Volg pagina’s als een pagina
LinkedIn-pagina’s kunnen nu andere pagina’s volgen, waardoor het gemakkelijker wordt om deel te nemen aan gesprekken met betrekking tot uw vakgebied met een kanaal dat is gewijd aan inhoud van bedrijven die u volgt. Deze functie is bedoeld om bedrijven te helpen samen te werken, ideeën te delen en sterke online communities van professionals op te bouwen.
samengevat
De nieuwste functies van LinkedIn bieden zakelijke pagina’s nieuwe manieren om inhoud te delen, in contact te komen met mensen, nieuw talent aan te trekken en op de hoogte te blijven van branchegesprekken. Met deze tools kunt u uw B2B-marketinginspanningen verbeteren en uw online aanwezigheid versterken.
OpenAI, het bedrijf achter ChatGPT, wordt geconfronteerd met een rechtszaak waarin wordt beweerd dat OpenAI zonder toestemming auteursrechtelijk beschermde boeken heeft gebruikt om zijn AI-systemen te trainen. De rechtszaak, aangespannen
Google had een SEO Office Hours Hangout waar iemand vroeg of het regelmatig toevoegen van inhoud nuttig was voor het rangschikken. Het is een goede vraag omdat algemeen wordt aangenomen
YouTube test een nieuwe functie om marketeers te helpen bij het kiezen van de perfecte videothumbnail. De Test & Compare-tool, ook wel A/B-miniatuurtesten genoemd, levert prestatiegegevens die onthullen welke ontwerpen