LinkedIn rolt vier updates uit op zijn bedrijfspagina’s

LinkedIn rolt vier updates uit op zijn bedrijfspagina’s post thumbnail image
LinkedIn introduceert een aantal nieuwe functies voor zakelijke pagina’s. Deze updates kunnen u helpen de merkidentiteit, waarden en aanbiedingen van uw bedrijf onder de aandacht te brengen door middel van geavanceerde publicatie- en gemeenschapsopbouwtools. Ontdek hoe deze innovatieve functies uw marketinginspanningen op LinkedIn kunnen verbeteren.

1. Upgrade naar geplande berichten

Met een van de nieuwe functies kunt u berichten op uw bedrijfspagina tot drie maanden van tevoren plannen, zodat u in contact kunt blijven met uw volgers. LinkedIn rolt vier updates uit op zijn bedrijfspagina'sScreenshot van: LinkedIn, 2023 Maart. Deze functie is nu beschikbaar op desktopcomputers. Het zal binnenkort ook beschikbaar zijn op mobiele apparaten.

2. Geluidsgebeurtenissen

LinkedIn introduceert live discussies met alleen audio, waardoor de afhankelijkheid van externe uitzendtoepassingen wordt geëlimineerd. LinkedIn rolt vier updates uit op zijn bedrijfspagina'sScreenshot van: LinkedIn, 2023 Maart. Deze veelzijdige, ongedwongen benadering bevordert de band met uw publiek en kan uw organisatie helpen een autoriteit in de branche te worden. Luisteraars kunnen met behulp van emoji’s deelnemen aan de discussie en vragen om te spreken als ze mondeling willen bijdragen.

3. Automatische vacatureplaatsing

Voor bedrijven met minder dan 1.000 werknemers biedt LinkedIn nu een functie voor het automatisch plaatsen van vacatures. LinkedIn rolt vier updates uit op zijn bedrijfspagina'sScreenshot van: LinkedIn, 2023 Maart. Eenmaal geactiveerd, zal het platform automatisch dagelijks één openstaande rol delen als een vooraf geplande post. Berichten kunnen worden bewerkt nadat ze zijn gedeeld. Deze functie omvat niet wat LinkedIn classificeert als “hoofdfuncties”.

4. Volg pagina’s als een pagina

LinkedIn-pagina’s kunnen nu andere pagina’s volgen, waardoor het gemakkelijker wordt om deel te nemen aan gesprekken met betrekking tot uw vakgebied met een kanaal dat is gewijd aan inhoud van bedrijven die u volgt. Deze functie is bedoeld om bedrijven te helpen samen te werken, ideeën te delen en sterke online communities van professionals op te bouwen.

samengevat

De nieuwste functies van LinkedIn bieden zakelijke pagina’s nieuwe manieren om inhoud te delen, in contact te komen met mensen, nieuw talent aan te trekken en op de hoogte te blijven van branchegesprekken. Met deze tools kunt u uw B2B-marketinginspanningen verbeteren en uw online aanwezigheid versterken.

Relevante berichten