We hebben de nieuwe ChatSpot.ai genomen. Wat hebben we geleerd?

We hebben de nieuwe ChatSpot.ai genomen.  Wat hebben we geleerd? post thumbnail image
HubSpot heeft onlangs de lancering aangekondigd van nieuwe AI-tools, Content Assistant en ChatSpot.ai, om de productiviteit te verhogen en marketing- en verkoopteams waardevolle tijd te besparen bij het onderzoeken, rapporteren en samenvatten van kritieke informatie. SEJ kreeg de kans om deze nieuwe tools te gebruiken – lees verder om erachter te komen wat we hebben geleerd over hoe u ze kunt gebruiken.

Wat is ChatSpot.ai?

ChatSpot.ai integreert de kracht van ChatGPT en GPT-4 met HubSpot’s CRM, waardoor gebruikers vragen kunnen stellen en gedetailleerde taakinstructies kunnen geven in een chatinterface in natuurlijke taal. Met deze nieuwe AI-chatbot kunnen gebruikers verschillende taken uitvoeren, zoals het toevoegen van contacten aan CRM, het maken van aangepaste rapporten, het samenvatten van HubSpot-gegevens en het opstellen van effectieve, gepersonaliseerde marketingberichten en e-mails. Samen kunnen deze functies marketing- en verkoopteams veel tijd besparen. In plaats van naar meerdere plaatsen te gaan om rapporten uit te voeren op basis van uw HubSpot-gegevens of een concurrent te onderzoeken, kunt u ChatSpot.ai eenvoudig vragen om informatie te verzamelen in een chat. Op ChatSpot.ai vindt u aanbevolen prompts voor marketing, verkoop, generatieve AI en onderzoek. We hebben de nieuwe ChatSpot.ai genomen.  Wat hebben we geleerd?Screenshot van ChatSpot.ai, 2023 Maart. ChatSpot.ai heeft ook een prompts-bibliotheek met 40 extra prompts om u te helpen leren hoe een AI-chatbot u kan helpen productiever te zijn in uw marketing- en verkoopinspanningen.

ChatSpot.ai voorbeeldantwoorden

Hieronder staan ​​voorbeelden van de reacties die u van ChatSpot.ai kunt verwachten wanneer u deze inzet voor marketing en sales. Ten eerste kunnen we de interviewer vragen om PPC-trefwoorden te schrijven voor de populaire ontwerptool Canva. De AI-chatbot zal reageren met een lijst met de belangrijkste zoekwoorden die betaald zoekverkeer naar zijn site leiden. We hebben de nieuwe ChatSpot.ai genomen.  Wat hebben we geleerd?Screenshot van ChatSpot.ai, 2023 Maart. Je kunt Canva blijven verkennen door op organische zoekwoorden te klikken om een ​​lijst met de populairste organische zoekwoorden van Canva in de zoekresultaten te bekijken. Nogmaals, u krijgt een lijst met de belangrijkste zoekwoorden die organisch verkeer naar uw website leiden. We hebben de nieuwe ChatSpot.ai genomen.  Wat hebben we geleerd?Screenshot van ChatSpot.ai, 2023 Maart. Een link naast elk PPC- en organisch zoekwoord brengt u naar een gerichte bestemmingspagina voor die zoekwoorden om uw pagina-ontwerp en -kopie te inspireren. Ten tweede kunnen we onderzoek opvragen bij specifieke bedrijven zoals OpenAI. De tool verzamelt basisbedrijfsinformatie van sociale profielen zoals Twitter en LinkedIn, zodat gebruikers snel een potentiële klant kunnen leren kennen voordat ze bellen. We hebben de nieuwe ChatSpot.ai genomen.  Wat hebben we geleerd?Screenshot van ChatSpot.ai, 2023 Maart. Onder de bedrijfsinformatie kunt u op de links klikken om de PPC en organische zoekwoorden van het bedrijf te bekijken. Ten derde kan ChatSpot.ai u helpen bij het maken van bloginhoud over specifieke onderwerpen. Zoals met elk ChatGPT-antwoord, is het belangrijk om de verstrekte informatie (en bronnen) te controleren en deze in uw eigen woorden te herformuleren. Dit soort due diligence kan helpen voorkomen dat uw bloginhoud overeenkomt met die van andere bedrijven die dezelfde oproepen tot actie gebruiken. Als iedereen op ChatSpot zou vragen wat SEO is om bloggen te inspireren, zouden ze waarschijnlijk hetzelfde antwoord krijgen, dat ongeveer zo luidt. De enige manier om het uniek te maken, is door het te herschrijven met je eigen unieke tone of voice en inzichten. We hebben de nieuwe ChatSpot.ai genomen.  Wat hebben we geleerd?Screenshot van ChatSpot.ai, 2023 Maart. ChatSpot.ai bevindt zich momenteel in de alfamodus. Het kan voor gebruikers moeilijk zijn om vragen te beantwoorden die niet in HubSpot staan. Het moet volledig functioneel zijn en na verloop van tijd gereed zijn om uw marketing- en verkoopbehoeften te ondersteunen.

Toegang krijgen tot ChatSpot.ai

Meld u aan voor de wachtlijst om toegang te krijgen tot ChatSpot.ai. Meld u ook aan voor de Content Assistant-wachtlijst om een ​​krachtigere contentgenerator voor uw marketingstrategie te krijgen.

Conclusie

Google, Microsoft, HubSpot, enz. inzet van AI benadrukt de potentiële voordelen van AI voor iedereen, van kleine bedrijven tot grote ondernemingen. Naarmate AI-tools toegankelijker en gebruiksvriendelijker worden, zouden bedrijven ze moeten gebruiken om de efficiëntie en productiviteit te verhogen, waardoor ze sneller zakelijke doelen kunnen bereiken. Uitgelichte afbeelding: 4H4 PH/Shutterstock.

Relevante berichten