SEO voor het eerste publiek met HubSpot. [Podcast]

SEO voor het eerste publiek met HubSpot. [Podcast] post thumbnail image

In het huidige digitale tijdperk is een goed geoptimaliseerde website essentieel voor elk bedrijf dat online wil slagen. Het is echter mogelijk dat alleen focussen op zoekwoorden en onderwerpen niet voldoende is om op te vallen en echt contact te maken met uw doelgroep. Rory Hope van HubSpot vergezelde me op de SEJ Show om te praten over het integreren van daadwerkelijke doelgroepgegevens in SEO-strategieën om verder te gaan dan alleen de belangrijkste termen en onderwerpen. Leer hoe u doelgroepinformatie en sociale luistergegevens kunt integreren in uw zoekwoordstrategieën om uw SEO-persoonlijkheid te begrijpen. U kunt relevantere en boeiendere inhoud en digitale PR-campagnes (linkbuilding) plannen voor betere resultaten.
Veel SEO’s die ik ken, hebben soms moeite om te integreren in bredere marketing. Ik denk dat een van de grootste vijanden van SEO is om in silo’s te zitten, waar mensen de rol van SEO zien als slechts zoekwoorden of wel of geen stem hebben in de bredere contentstrategie in strategische discussies. Ik denk dat SEO’s kunnen beginnen met het verstrekken van sociale gegevens om de reden waarom inhoud wordt gepubliceerd te ondersteunen om de prestaties van zoekwoorden te helpen dat allemaal af te stemmen op het onderwerp van het zoekwoord, en vervolgens verder te bouwen en te zeggen dat we naar deze berichten luisteren. en deze invloed omdat we hebben gemerkt dat deze sites scoren voor deze zoekwoordonderwerpen die we willen targeten. -Rory Hoop, 27:53

Social is fascinerend omdat we kijken naar de pijlers van digitale marketing: e-mailmarketing. e-mail, sociale media, zoekmarketing, organische zoekpagina’s en de mogelijkheid om persona te gebruiken zijn niet noodzakelijkerwijs geïntegreerd in wat ik traditioneel zoekwoordonderzoek zou noemen. Veel tools hebben nu dingen als intentie, wat helpt, maar hoe ziet de persoon eruit, hoe ziet de koper eruit, wie is de koper, wanneer zoeken ze naar iets en welke termen gebruiken ze die anderen misschien niet gebruiken beter identificeren en filteren op Google. – Loren Baker, 7:17
In termen van SEO missen we het vermogen om terug te gaan naar het publiek en de persoonlijkheid te begrijpen. Dus ik denk dat tools voor publieksintelligentie een echte plaats hebben in de SEO-toolkit. —Rory Hoop, 26:07

[00:00] “Over Rory.”
[04:18] – Wat is Hubspot’s Hustle?
[08:01] – Belang van sociale gegevens in SEO.
[20:26] – Belangrijkste voordelen van mogelijkheden voor het verwerven van links.
[32:28] – Hoe sociale gegevens kunnen werken vanuit het perspectief van een bureau.
[36:15] – Tips voor teams die over de hele wereld verspreid zijn.
[38:23] – Wat betekent C3PO.
Genoemde bronnen:

De drukte: https://blog.hubspot.com/the-hustle
Laten we het op deze manier bekijken, dus waar u hier aan moet denken, is wat ik graag eerst SEO noem. Dus je kent je basislaagonderzoek, je kernonderzoek blijft hetzelfde. Je doet zoekwoordonderzoek, categoriseert zoekwoorden in onderwerpen, subonderwerpen, analyseert de intentie en maakt een zoekwoordtargetingplanner. Ik denk dat dit belangrijk is om te weten. U zou echter sociale gegevens gebruiken om uw SEO-strategie te verbeteren door gegevensbronnen van tools voor doelgroepinformatie te integreren. —Rory Hope, 11:04 uur

Dus ik ga opnieuw evalueren wat u in staat stelt om sociale inzichten en sociaal luisteren te gebruiken om de invloed die u heeft op uw SEO-mensen te beïnvloeden die op zoek zijn naar zoekwoordonderwerpen waarvoor u wilt rangschikken en die regelmatig met u communiceren om uw Inhoud van het SEO-onderwerpmodel. strategie. Dan kun je daar relevante content over thought leadership blijven toevoegen, zodat het niet stagneert. — Rory Hope, 19:57 uur
Het komt allemaal terug op de essentie van marketing. Begrijp uw publiek, begrijp de sociologie achter alles wat ze doen, waar ze over praten, waarom ze erover praten en identificeer trends waarvan u denkt dat ze verloren zijn gegaan in SEO. We hebben veel zoekwoorden; al het andere, zoals het identificeren van die trends, maakt er niet noodzakelijkerwijs deel van uit. –Loren Baker 24:04 Abonneer u voor meer van dit soort inhoud op ons YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
Neem contact op met Rory Hope:
Rory Hope is een ervaren SEO- en groeimarketeer, expert in digitale marketingstrategie en leiderschap. Rory is Head of Content SEO bij HubSpot. Hij leidt het content SEO-team, leidt hun strategie en houdt toezicht op organische groei. Hij is gepassioneerd over het delen van zijn kennis en het helpen van anderen bij het implementeren van geavanceerde SEO- en groeimarketingstrategieën voor hun websites of bedrijven. Dus als u uw digitale marketingspel naar een hoger niveau wilt tillen, wilt u de inzichten en expertise van Rory niet missen! Maak contact met Rory op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/rory-hope-33a31066/
Volg hem op Twitter: https://twitter.com/Roryhope.

Neem contact op met Loren Baker, oprichter van Search Engine Magazine:
Volg hem op Twitter: https://www.twitter.com/lorenbaker
Maak contact met hem op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker

Relevante berichten