Facebook’s Advantage+ Shopping-campagnes: zijn ze de e-commercehype waard?

Facebook’s Advantage+ Shopping-campagnes: zijn ze de e-commercehype waard? post thumbnail image

Toon je e-mail op Facebook? advertenties ruilen? Dan heb je vast wel eens gehoord van Advantage+ shopping campagnes. Deze innovatieve advertentietechnologie combineert bewezen best practices met machine learning om de advertentieweergave te optimaliseren. Hierdoor kunnen bedrijven meer mensen bereiken die hun producten waarschijnlijk zullen kopen, waardoor meer verkopen worden gegenereerd met minder insteltijd en grotere efficiëntie. Maar is Advantage+ de hype waard? Laten we erin duiken en erachter komen.

Advantage+ Shopping-campagnes: het dieptepunt

Advantage+ Shopping-campagnes maken gebruik van automatisering om de weergave van advertenties te vereenvoudigen en te optimaliseren. ja mailen het is voor handelsbedrijven gemakkelijker om meer mensen te bereiken die hun producten waarschijnlijk zullen kopen. Nieuwe machine learning-modellen kunnen snel leren welke advertentie het beste aanslaat bij klanten op basis van waar ze zich in het winkeltraject bevinden. Het systeem genereert een aantal advertentievarianten, evalueert hoe goed ze aanslaan bij het publiek, en overspoelt vervolgens de markt met de best presterende varianten. Dit heeft geleid tot indrukwekkende resultaten voor sommige merken met de mogelijkheid om tekst en afbeeldingen automatisch te wijzigen.

Zorgen voor eigenaren van e-commercebedrijven

Hoewel Shopping-campagnes van Advantage+ innovatief en opwindend zijn, zijn er enkele zorgen waar eigenaren van e-commercebedrijven zich bewust van moeten zijn. Ten eerste is deze technologie momenteel alleen beschikbaar voor e-commercebedrijven. Hoewel wordt gemeld dat meer dan 90% van de e- handelsgebruikers het hebben geïmplementeerd, is het onduidelijk wanneer Facebook het voor iedereen beschikbaar zal maken voor e-mail. Het systeem vereist ook KPI-geschiedenis voor advertenties en targeting, dus u kunt het niet uitvoeren op een gloednieuw advertentieaccount. Voordat u Advantage+ implementeert, moet iemand het testen om ervoor te zorgen dat het is geoptimaliseerd voor succes. Een nadeel van Advantage+ is dat u geen targeting kunt definiëren. Als u bijvoorbeeld producten voor vrouwen heeft, geeft Advantage+ nog steeds advertenties voor mannen weer. Dit kan leiden tot verspilde advertentie-uitgaven en een lagere ROI. Een andere zorg is dat u met Advantage+ de controle over het platform weggeeft. Hoewel kunstmatige intelligentie en machine learning een revolutie teweeg hebben gebracht in reclame, is het belangrijk om sceptisch te zijn over deze nieuwe tools. Als mensen opereren we op basis van veel eerdere modellen en een beperkt waarnemings- en kennisveld. Met Advantage+ heeft AI meer inzicht in targeting en ideale klantmodellering. Maar uiteindelijk kan AI uw unieke marketingdoelstelling of algemeen plan niet verwerken, en heeft het ook niet de emotie om te weten welke richting het op moet. Ontvang de dagelijkse nieuwsbriefzoekopdracht die marketeers vertrouwen. Aan het verwerken … Even wachten, a.u.b. INSCHRIJVEN Zie voorwaarden. functie getCookie(cname) { let name = cname + “=”; laat decodedCookie = decodeURIComponent(document.cookie); laat ca = gedecodeerdCookie.split(‘;’); voor(laat i = 0; i[i]; terwijl (c.charAt(0) == ‘ ‘) { c = c.substring(1); } if (c.indexOf(naam) == 0) { return c.substring(naam.lengte, c.lengte); } } opbrengst “”; } document.getElementById(‘munchkinCookieInline’).waarde = getCookie(‘_mkto_trk’);

Moet u Advantage+ Shopping-campagnes gebruiken?

Ondanks de zorgen doet ons reclamebureau Advantage+ het uitstekend. Meer dan 80% van onze e-mail van de handelsklanten die Advantage+ gebruiken en het rendement op advertentie-uitgaven (ROAS) was vrij goed. Het enige wat we moeten doen is het budget aanpassen op basis van de prestaties. Met Advantage+ Shopping-campagnes doet Facebook alle targeting en drijft het voornamelijk gekwalificeerde mensen naar uw inhoud. Het is echter belangrijk om te onthouden dat deze technologie controversieel is omdat ze platformcontrole mogelijk maakt. Zorg ervoor dat uw inhoud en advertenties relevant en converterend zijn.

Overweeg om Shopping-campagnes van Advantage+ uit te proberen

Advantage+ Shopping-campagnes zijn een effectief hulpmiddel voor e-commerce. voor bedrijven om betere advertenties te maken. Tegelijkertijd voert Facebook alle taken uit die betrokken zijn bij het targeten en leiden van voornamelijk gekwalificeerde mensen naar uw inhoud. Als uw e-mail eCommerce heeft een bewezen online verkoopproces en hoogwaardige inhoud en advertenties, Advantage+ shoppingcampagnes zijn het proberen waard. Maar vergeet niet dat dit slechts één tool is in een grotere toolkit voor digitale advertenties. Wees zeer sceptisch over deze technologie en zorg ervoor dat deze is geoptimaliseerd voor succes voordat u deze implementeert. Het bericht Facebook Advantage+ Shopping-campagnes: zijn ze de e-commercehype waard? verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten