5 nieuwe Google AdSense Auto Ads-updates

5 nieuwe Google AdSense Auto Ads-updates post thumbnail image

Google heeft updates uitgerold naar het deelvenster Instellingen voor automatische advertenties om het onderscheid tussen verschillende advertentie-indelingen gemakkelijker te maken.

Wat is er nieuw. Er zijn vijf nieuwe wijzigingen in het instellingenpaneel voor automatische advertenties.

  • De eerste verandering betreft het verdelen van de formaten in twee groepen op basis van hun gedrag. De groep “Overlay-indelingen” bestaat uit anker-, vignetten- en zijbalkadvertenties die over de inhoud van de pagina worden geplaatst zonder de lay-out te verstoren. De groep “Pagina-indelingen” bestaat uit banners en multiplex-advertenties die in delen van de pagina worden ingevoegd op basis van de lay-out en inhoud van de pagina.
  • Het formaat, voorheen ‘In-Page Ads’ genoemd, staat nu bekend als ‘Banner’ en maakt deel uit van de groep ‘Pagina-indelingen’.
  • Banner- en multiplex-besturingselementen zijn nu gescheiden, waardoor het niet meer nodig is om banneradvertenties vóór multiplex-advertenties in te schakelen.
  • Elk formaat heeft nu zijn eigen unieke pictogram voor gemakkelijke identificatie.
  • Er is nu een advertentiegalerij met voorbeelden van elk formaat.

Datum van publicatie. U hebt toegang tot deze updates de volgende keer dat u het instellingenpaneel voor automatische advertenties bezoekt. Zie voor meer informatie over automatische advertentie-instellingen koppeling verstrekt.

Graaf dieper. Meer informatie over geautomatiseerde advertenties vindt u hier.

Waarom kan het ons schelen? Door ze op te splitsen in twee verschillende groepen en individuele opties voor elk formaat te bieden, kunnen uitgevers eenvoudig het advertentietype kiezen dat het beste bij hun behoeften past zonder ingewikkelde instellingen te hoeven doorlopen. 5 nieuwe Google AdSense Auto Ads-updates aangekondigd verscheen als eerste op Search Engine Land.

Relevante berichten