Microsoft Ads-zoekwoorden met modificatie voor breed zoeken bieden nu breed zoeken voor advertenties

Microsoft Ads-zoekwoorden met modificatie voor breed zoeken bieden nu breed zoeken voor advertenties post thumbnail image

Vanaf 15 maart Microsoft Advertising verandert de manier waarop BMM-zoekwoorden (Breed Match Modifier) ​​in zoekadvertenties worden weergegeven.

Wat is er gaande. PAK-zoekwoorden worden momenteel gebruikt als zoeken op woordgroep, maar worden nu gebruikt als breed zoeken. Deze wijziging wordt geleidelijk doorgevoerd en Microsoft Advertising verwacht stabiele prestaties te behouden. Het bedrijf heeft gewerkt aan het verbeteren van de algoritmische prestaties van breed zoeken en verwacht dat deze verandering resultaten van hoge kwaliteit zal opleveren. Adverteerders die dit nieuwe systeem hebben getest, melden verbeterde conversies terwijl ze hun kosten per acquisitie (CPA) behouden.

Accounts bijwerken. Adverteerders hoeven op dit moment geen actie te ondernemen. Microsoft Advertising raadt adverteerders aan om hun prestaties ten minste twee weken te controleren voordat ze wijzigingen aanbrengen. Biedstrategieën of bieden door derden worden niet beïnvloed door deze wijziging, dus het bedrijf moedigt adverteerders aan om automatisch bieden te blijven gebruiken zoals ze dat nu doen. Als adverteerders geen advertenties op deze manier willen weergeven, kunnen ze zoektypen in NS bijwerken. Microsoft Advertising raadt deze methode echter niet aan. Als adverteerders besluiten hun zoektype te wijzigen, raden we u ten zeerste aan wijzigingen aan te brengen in de NS om te voorkomen dat nieuwe zoekwoord-ID’s worden gemaakt en historische gegevens verloren gaan. Het is ook acceptabel om de “+” te laten staan ​​bij het updaten van het overeenkomsttype, aangezien dit door het systeem wordt genegeerd.

Graaf dieper. Meer informatie over BMM vindt u in de Help-documentatie van Microsoft Ads.

Waarom kan het ons schelen? Deze wijziging kan van invloed zijn op de manier waarop advertenties worden weergegeven op het Microsoft-platform. BMM-zoekwoorden (Breed Match Modifier) ​​worden nu gebruikt als breed zoeken, wat betekent dat zoekwoorden overeenkomen met een breder scala aan zoekopdrachten. Deze wijziging kan van invloed zijn op de relevantie en kwaliteit van advertenties die aan gebruikers worden getoond, evenals op de kosten en effectiviteit van hun advertentiecampagnes. Microsoft Advertising zei echter dat deze wijziging de prestaties niet negatief zou moeten beïnvloeden en zelfs het aantal conversies zou kunnen verhogen terwijl de CPA behouden blijft. Adverteerders moeten de prestaties van hun campagnes na de wijziging nauwlettend volgen en indien nodig aanpassingen maken. De post Microsoft Ads Broad Match Converter-zoekwoorden Nu Broad Match-advertenties verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten