Martin Split Insights van Google: vraag en antwoord over semantische HTML, zoeken en Google Search Console [Podcast]

Martin Split Insights van Google: vraag en antwoord over semantische HTML, zoeken en Google Search Console [Podcast] post thumbnail image

Wilt u leren hoe u de SEO van uw website kunt verbeteren met behulp van Semantic HTML en Google Search Console?

Google’s eigen Martin Splitt vergezelt me ​​in deze speciale aflevering van de SEJ Show om zijn gedachten en meningen te delen over een verscheidenheid aan technische SEO-onderwerpen zoals semantische HTML, Google Search Console, indexering en weergave aan de clientzijde. Leer hoe u deze krachtige tools beter kunt gebruiken om de SEO van uw website te verbeteren.

[Prefer to watch instead? Get access to the on-demand video.]
Ik zou zeggen, zorg ervoor dat u zich concentreert op de kwaliteit van uw inhoud en het bieden van waarde aan uw gebruikers. Dit waren, zullen altijd zijn en zijn de belangrijkste dingen. Al het andere zou daaruit moeten volgen. – Martin Split
Stel dat u technische details of de structuur of opmaak van uw site aan het verfijnen bent. In dit geval loopt u waarschijnlijk belangrijkere kansen mis om uzelf af te vragen wat mensen van uw website nodig hebben. – Martin Split
Deze vraag komt steeds terug. Dit is niet de eerste keer en het zal niet de laatste keer zijn dat deze vraag opkomt en zal worden gesteld. Ik weet niet waarom iedereen nadenkt over wie of welke waarde of wat. Het gaat om structuur. Ik kan dit niet genoeg benadrukken: als je H1 kiest als je inhoudsstructuur op het hoogste niveau, is dat prima. Dit betekent simpelweg dat de inhoudsstructuur op het hoogste niveau zich langs de H1 bevindt. – Martin Split

[00:00] – Over Martynas
[02:47] – Waarom semantische SEO belangrijk is.
[04:22] – Is er iets dat kan worden gedaan in Semantische HTML om beter te communiceren met Google?
[06:02] – Moet de opmaakinformatie van het schema overeenkomen met wat er in het document staat?
[08:24] – Bij welke onderdelen van semantisch zoeken heeft Google de meeste hulp nodig?
[09:19] – Wat is Martins mening over krantenkoppen?
[14:22] – Ligt de verantwoordelijkheid voor het implementeren van semantische HTML bij de SEO of bij de ontwikkelaar?
[16:19] – Hoe toegankelijk is semantische HTML in WordPress- of Gutenberg-stijl
omgeving?
[19:58] – Hoe compatibel is semantische HTML met WCAG?
[21:08] – Hoe verhoudt Semantic HTML zich tot het algemene concept van Semantic Web RDF, enz.?
[25:04] – Is het mogelijk om slechte thumbnails te repareren met behulp van semantische HTML?
[28:42] – Is er een ander type schema-opmaak dat nog steeds een organisatie kan specificeren en ID’s op artikelpagina’s kan gebruiken?
[32:10] – Door schema-opmaak toe te voegen om de hiërarchie van productcategorieën weer te geven en de HTML te wijzigen, kan Google de relatie tussen een product en zijn categorie begrijpen?
[33:49] – Is het behouden van de kopteksthiërarchie belangrijker dan welke koptekst u gebruikt?
[36:36] – Is het een slechte gewoonte om andere inhoud op pagina’s weer te geven aan terugkerende gebruikers dan aan nieuwe gebruikers?
[40:08] – Wat zijn de best practices voor het beheer van spa-bugs?
[45:31] – Wat is de beste manier om om te gaan met parameters voor zoekopdrachten die door Google zijn geïndexeerd?
[48:02] – Moet u zich zorgen maken dat productpagina’s niet worden opgenomen in de XML-sitemap?
[50:26] – Hoe geeft Google prioriteit aan krantenkoppen?
[56:00] – Hoe belangrijk is het voor ontwikkelaars en SEO’s om nu te beginnen met het implementeren van Semantische HTML?
[57:31] – Waar moeten SEO’s en ontwikkelaars op letten?

Als je je realiseert dat het een 404 is, heb je twee opties, omdat er twee dingen kunnen gebeuren die je niet wilt. Een daarvan is een foutpagina die wordt geïndexeerd en in zoekresultaten verschijnt waar dat niet zou moeten. Een ander ding is dat je een 404 maakt in de zoekconsole en dat je waarschijnlijk je gegevens verprutst. – Martin Split
Als je een enkele H1 hebt en niets anders eronder dan een H2 en de inhoud in de H2 en dan de inhoud in de H2, verandert er niets. Dit betekent dat je de inhoud anders hebt gemaakt. Je hebt het er niet beter op gemaakt. Je hebt het niet erger gemaakt. Je hebt het alleen anders gestructureerd. – Martin Split

[Get access to the on-demand video now!]
Neem contact op met Martin Splitt:
Martin Split is een vriendelijke internetfee en codetovenaar! Hij is een technische tovenaar uit Zürich met magische vingers als het gaat om het schrijven van webcode. Met meer dan tien jaar ervaring als software-engineer werkt hij nu als developer advocate bij Google. Een meester in alles wat met open source te maken heeft, zijn missie is om uw inhoud zichtbaar te maken in elke hoek van cyberspace – abracadabra! Maak verbinding met Martin op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/martinsplitt/
Volg hem op Twitter: https://twitter.com/g33konaut
Neem contact op met Loren Baker, oprichter van Search Engine Magazine:
Volg hem op Twitter: https://www.twitter.com/lorenbaker
Maak contact met hem op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker

Relevante berichten