Het behouden van een topmerkpositie kan duur zijn. Het verlagen van de kosten van merkpromotie kan uw voorwaarden echter wegnemen van uw concurrenten. Om dit tegen te gaan, wenden slimme PPC-adverteerders zich tot geautomatiseerde merkbiedingen om de kosten te verlagen en de winstgevendheid te vergroten zonder marktaandeel of inkomsten te verliezen. Laat uw budget niet verloren gaan! downloaden Hoe u 1 op de 5 dollar terugkrijgt bij het zoeken naar een merk en leer alles wat u moet weten om de zoekkosten voor merken te verlagen en te herinvesteren in beter presterende zoektermen. Het bericht Hoe u $ 1 voor $ 5 kunt krijgen in Branded Search verscheen eerst op Search Engine Land.
Hoe u 1 op de 5 dollar terugkrijgt bij het zoeken naar een merk
Relevante berichten
Search Engine Land viert zijn 16e verjaardagSearch Engine Land viert zijn 16e verjaardag
Search Engine Land heeft een klein team. Maar zoals wijlen Steve Jobs ooit zei: “Een klein team van A+-spelers kan rond een gigantisch team van B- en C-spelers draaien.”
Verhoog de PageRank en organisch verkeer met door gebruikers gegenereerde inhoud (UGC)Verhoog de PageRank en organisch verkeer met door gebruikers gegenereerde inhoud (UGC)
Dit diepgaande Verified Buyer-rapport beschrijft de verschillende vormen van USC en de voordelen ervan, verschillende tools voor het genereren en distribueren van USC’s en hoe het werkt om de online
De strategische zoekrevolutie is hier: Merkle over hoe u uw publiek beter kunt betrekkenDe strategische zoekrevolutie is hier: Merkle over hoe u uw publiek beter kunt betrekken
SERP-complexiteit en gebruikersbetrokkenheid zijn nog nooit zo volatiel geweest. Zoekopdrachten zonder klikken zijn ongekend hoog, de zichtbaarheid boven het beeld is vluchtig en ongrijpbaar, en de SERP-samenstelling is nog nooit