Zou je willen dat je het beste van twee werelden kon krijgen: lagere kosten per klik (CPC) en meer leads van hoge kwaliteit? Ben je aan het nadenken hoe je het beste uit 2023 kunt halen? betaald marketingbudget? Een van de strategieën van betaalde media is om het internet te verspreiden en het meeste verkeer te krijgen, maar een effectievere manier is om je op een specifiek publiek te richten om het juiste verkeer te krijgen. Dit is het moment om kosteneffectieve strategieën te verkennen die de advertentie-uitgaven optimaliseren en het rendement maximaliseren, vooral als uw bedrijf bezuinigt op budgetten om zich voor te bereiden op economische veranderingen. 1 maart organiseerde een webinar met Tucker Stoffers, Senior Director of Growth Marketing bij Divvy. Toffers demonstreert vijf betaalde mediastrategieën met real-world inzichten en kritische technieken om uw bedrijf te laten groeien en meer waar voor uw geld te krijgen. Hier is een samenvatting van het webinar. Vul het formulier in om toegang te krijgen tot de volledige presentatie.
Belangrijkste leerpunten
Trek het juiste doelverkeer aan (niet het grootste) met betaalde advertenties.
Overweeg verder te gaan dan Facebook en Google om te profiteren van Tier 2-platforms.
Profiteer van platformspecifieke plaatsingen, functies en functionaliteiten om het meeste uit elke advertentie te halen.
Niet al het verkeer is gelijk gemaakt. Het is beter om je te concentreren op het juiste verkeer in plaats van het meeste verkeer. Dus, hier zijn vijf betaalde mediatactieken die u kunnen helpen kosteneffectieve groei te realiseren.
1. Laat uw advertentietekst de verkeerde doelgroep verwijderen
U kunt uw advertentietekst gebruiken om het zware werk te doen als onderdeel van uw targetingstrategie.
[Discover two excellent examples] Directe toegang tot webinar → Zorg ervoor dat u verschillende doelgroepen verschillende berichten stuurt en gebruik exclusieve berichten om uw doelgroep te identificeren.
2. Gebruik visuele aanwijzingen om de juiste signalen naar je publiek te sturen
Zorg ervoor dat u de interesses van uw publiek identificeert en zorg ervoor dat ze weten met wie u praat.
3. Denk buiten de gebaande paden
Er zijn veel mogelijkheden buiten Google en Facebook. Probeer deze 2-laags platforms te gebruiken:
Amazone.
Walmart.
Quora.
Reddit.
Pinterest.
Software.
[Discover what Tier 2 means & why they work better] Direct toegang tot het webinar →
4. Laat platforms voor je werken
Elk platform heeft kenmerken en functies die u helpen het maximale uit uw advertenties te halen.
Profiteer van beschikbaar onroerend goed
Denk aan optimalisatie. Maak je geen zorgen. Het is niet nodig om van strategie te veranderen of campagnes te reorganiseren. Concentreer u in plaats daarvan gewoon op het optimaal benutten van de plek zelf. Zie hoe de laatste advertentie de ruimte gebruikt volgens de metadata:
Divvy, 2023 Maart. Metadata gebruikt deze LinkedIn-interstitial.
Slaap niet op donkere plekken
LinkedIn-tekstadvertenties krijgen misschien niet veel snelle klikken, maar ze genereren ongelooflijke vertoningen.
[Find out how] Direct toegang tot het webinar →
Haal het meeste uit verhaaladvertenties
Mis de kans niet om uw verhaal te vertellen of uw merk een sterk imago te geven.
Divvy, 2023 Maart. De uiteindelijke advertentie gebruikt felle kleuren en wat sociaal bewijs met sterbeoordelingen om het meeste uit de witte ruimte te halen.
Profiteer van LinkedIn-chatadvertenties
Hoewel LinkedIn-chatadvertenties niet zoveel schaalbaarheid bieden, kunnen ze goed zijn voor klikken naar uw website en bestemmingspagina. Net als bij de oude LinkedIn-berichtadvertenties, kunt u veel meer tijd en ruimte besteden aan het vertellen van uw verhaal.
[Get higher returns on paid media] Direct toegang tot het webinar →
5. Geef prioriteit aan interne marketing
Uw marketinginspanningen kunnen alleen zo ver gaan met een marketingteam. Overweeg het volgende om uw bereik uit te breiden:
Laat het hele bedrijf verkopen wat jij verkoopt.
Focus op marketing elke week.
Deel waarom, hoe en wat hen ten goede komt.
[Uncover the BONUS tip] Direct toegang tot het webinar →
[Slides] Slimmere advertenties: 5 kosteneffectieve manieren om meer rendement uit betaalde media te halen
Hier is de presentatie:
Slimmere advertenties: 5 kosteneffectieve manieren om meer rendement uit betaalde media te halen van Zoekmachine tijdschrift
Doe mee met het volgende webinar!
Hoe de klantreis jouw contentstrategie beïnvloedt
In deze sessie bespreken Wayne Cichanski, vice-president van zoeken en site-ervaring bij iQuanti, en Jill Perlberg, vice-president en hoofd van contentstrategie en klantervaringsmarketing bij Northwestern Mutual, manieren om het klanttraject te beheren en prospects om te zetten van interesse naar actie . . Reserveer mijn stoel Afbeeldingscredits: Uitgelichte afbeelding: Paulo Bobita/Search Engine Journal
CPC (kosten per klik) is een veelgebruikte term in betaalde advertenties. Het wordt ook wel “pay-per-click” genoemd. Deze uitgebreide gids behandelt de basisprincipes van CPC, waarom het belangrijk is en
Terwijl ik de nieuwe Microsoft Bing AI met ChatGPT verken, vind ik steeds meer interessante antwoorden. Een voorbeeld hiervan is wanneer ik een vraag stel in Bing Chat en het
Reddit is een sociaal netwerk dat bestaat uit kleinere communities, ook wel subreddits genoemd. Subreddits worden gemaakt en onderhouden door Reddit-gebruikers om zich te concentreren op specifieke interessegebieden. Volgens Reddit,