Door de impact van uw marketing te laten zien, kunt u de waarde van uw werk aan andere teams bewijzen en u helpen uw tijd en moeite efficiënter te verdelen. Begin met het bekijken van uw gegevens, kijk welke campagnes de verkoop stimuleren en verminder de campagnes die dat niet zijn. Maar het is moeilijker dan het klinkt met meerdere merken en het loskoppelen van marketing en sales. Neem deel aan dit webinar en leer hoe u één enkele bron van waarheid voor uw rapportage kunt automatiseren. Meld u vandaag nog aan voor Marketing Champion Secrets: 3 manieren om uw waarde te bewijzen, gepresenteerd door Salesforce. Klik hier voor meer Search Engine Land-webinars. Het bericht Geheimen van marketingkampioenen: 3 manieren om uw waarde te bewijzen verscheen eerst op Search Engine Land.
Geheimen van een marketingkampioen: 3 manieren om uw waarde te bewijzen
Relevante berichten
Google Ads werkt zijn handelsmerkbeleid over de hele wereld bijGoogle Ads werkt zijn handelsmerkbeleid over de hele wereld bij
Voor het geval u het nog niet is opgevallen: Google Ads heeft belangrijke wijzigingen in het merkbeleid aangekondigd. In een e-mail van Google op donderdag e-mail gestuurd naar adverteerders die
Hoe ChatGPT te gebruiken om productbeschrijvingen op schaal te genererenHoe ChatGPT te gebruiken om productbeschrijvingen op schaal te genereren
We willen meer kwaliteitsinhoud voor onze websites, maar het is moeilijk om genoeg te creëren. Dus hoe kunnen we het proces voor het maken van inhoud uitbreiden, vooral voor e-mail?
Google verbetert rapport over video-indexering in Search Console.Google verbetert rapport over video-indexering in Search Console.
Google heeft onlangs het video-indexeringsrapport in Search Console uitgebreid om meer specifieke redenen te geven waarom een video mogelijk niet in de zoekresultaten verschijnt. De zoekgigant hoopt video-inhoud beter te