Google breidt lokale service-advertenties uit naar meer dan 70 nieuwe bedrijven
Google heeft meer dan 70 verschillende soorten Local Service Ads (VPS) aan zijn netwerk toegevoegd.
Hoe LSA werkt. Met lokale service-advertenties kunt u uw services prominent weergeven bovenaan de pagina’s met zoekresultaten van Google en hoogwaardige telefoontjes, sms’jes en afspraakboekingen aantrekken in de door u gekozen gebieden. U kunt de prestaties van leads effectief volgen, inclusief het luisteren naar oproepopnames met leads, en uw records beheren, zoals het bijwerken van kantooruren en servicegebieden. U kunt LSA’s beheren op desktopcomputers of met de mobiele app Lokale diensten-advertenties, die beschikbaar is op Android- en iOS-platforms. Potentiële klanten hebben eenvoudig toegang tot uw bedrijfsinformatie, kunnen recensies lezen, foto’s bekijken en rechtstreeks contact met u opnemen door te bellen, sms’en of een afspraak te maken, allemaal vanuit uw advertentie.
Nieuwe bedrijven. Nieuwe bedrijfstypes zijn schoonheidsscholen, dierenpensions, vloerenbedrijven en meer.
Graaf dieper. lees hier de aankondiging van Google.
Waarom kan het ons schelen? LSA’s zijn een effectieve manier om potentiële klanten te bereiken die op Google naar uw services zoeken. Door bovenaan pagina’s met zoekresultaten te verschijnen, kunnen LSA’s adverteerders en merken helpen hun zichtbaarheid te vergroten en hoogwaardige leads aan te trekken. Het bericht Google breidt lokale service-advertenties uit naar meer dan 70 nieuwe bedrijven verscheen eerst op Search Engine Land.