LinkedIn publiceert samenwerkingsartikelen voor gebruikers om inzichten en advies te delen

LinkedIn publiceert samenwerkingsartikelen voor gebruikers om inzichten en advies te delen post thumbnail image
LinkedIn heeft Collaborative Articles geïntroduceerd, een geheel nieuwe manier om kennis te delen. Ik zou dit sterk betwisten, omdat het eigenlijk een hogere kijk lijkt op de klassieke “wisdom of crowds” samenvattende artikelen. Waarom kan het ons schelen? LinkedIn promoot het als een manier om uw volgers te laten groeien, uw reputatie op te bouwen en de gemeenschap te helpen. Dit kan allemaal waar zijn, maar het belangrijkste om op te letten is “collaborative spam”. Ik hoop dat sommige mensen zullen proberen hun zichtbaarheid te vergroten door “samen te werken” aan zoveel mogelijk van deze artikelen. Wat is een LinkedIn-samenwerkingsartikel? Dit is hoe LinkedIn ze beschrijft:
  • “Collaborative Articles zijn een nieuw type artikel gepubliceerd door LinkedIn met inzichten uit de LinkedIn-community. Deze artikelen beginnen als door AI aangedreven conversatiestarters die zijn gemaakt met ons redactieteam, maar ze zijn niet compleet zonder de perspectieven van experts zoals jij. We nodigen u uit om uw ideeën, voorbeelden en persoonlijke ervaringen rechtstreeks in de artikelsecties te delen, zodat onze leden van u kunnen leren.
LinkedIn zei dat je naar artikelen kunt zoeken of bladeren. De komende weken verschijnen er ook collaboratieve artikelen in uw feed of als pop-upberichten. Zo ziet het bericht eruit: Hoe het werkt Laten we eens kijken naar een voorbeeld. U kunt beginnen door naar een willekeurige LinkedIn-vaardighedenpagina te gaan, zoals sociale media. Er is momenteel een algemeen artikel gepubliceerd over het meten van de ROI van influencer marketingcampagnes. Als u op dat bericht klikt, wordt het eigenlijke artikel geopend, Hoe meet u de ROI van uw influencer-marketingcampagnes? Onder de kop ziet u een opmerking met de tekst: ‘Help samen met ons gemeenschapskennis te ontsluiten. Voeg uw inzichten toe aan dit AI-aangedreven samenwerkingsartikel. Samen met de uitleg van LinkedIn over samenwerkingsartikelen. Scroll naar beneden in dit artikel en je zult verschillende prompts zien om “Een voorbeeld te delen”. Wanneer u klikt om een ​​voorbeeld te delen, verschijnt er een vak met verschillende aanwijzingen om aan de slag te gaan (“Ik heb één ding gevonden…”; “Ik ben het eigenlijk niet eens met…”; “Een voorbeeld dat ik heb gezien…”) . De minimale respons is 125 tekens. Maximaal antwoord is 750 tekens. LinkedIn lijkt standaard maar één bijdrage te tonen. Je zult moeten slaan Meer laden om andere bijdragen te zien. De bijdrage met de meest “inzichtelijke” reacties krijgt waarschijnlijk de juiste plaatsing. Nieuw kenteken. Als beloning voor het delen van kennis, perspectieven en ervaringen kunnen LinkedIn-leden een nieuwe Community Top Voice-badge verdienen voor hun vaardigheidsgebieden. De badge kan worden weergegeven op uw LinkedIn-profiel en naast de artikelen die u indient. Niet voor iedereen beschikbaar. LinkedIn zei dat het van plan is de toegang in de komende maanden uit te breiden. Ik heb vandaag een uitnodiging voor vroege toegang ontvangen, dus controleer je e-mail. e-mail om te zien of u eerder toegang heeft gekregen. Graaf dieper. U kunt de aankondiging van LinkedIn lezen: Bijna 10 miljard jaar aan kennis ontsluiten om u te helpen bij het oplossen van alledaagse werkproblemen. De post LinkedIn introduceert gedeelde artikelen voor gebruikers om inzichten en tips te delen verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten