Voor bedrijven met fysieke locaties is het maken van bestemmingspagina’s voor steden of gemeenten een geweldige manier om de zichtbaarheid van de locatie te vergroten. Lokale bestemmingspagina’s laten uw potentiële klanten en Google zien waar uw fysieke locaties zijn, de specifieke gebieden die u bedient en de producten of services die u aanbiedt. De inhoud op deze pagina’s kan relevante informatie bevatten over de specifieke stad of gemeente waarop u zich richt en de zakelijke zoekwoorden waarop u wilt scoren. Locatiepagina’s kunnen ook worden gebruikt als Google-bedrijfsprofiel-URL’s of PPC-advertenties, e-mail e-mail en zelfs bestemmingspagina’s voor online directory’s. Als het goed wordt gedaan, helpen lokale bestemmingspagina’s bij het opbouwen van vertrouwen en autoriteit voor uw bedrijf in de gemeenschappen die u bedient. Laten we het hebben over enkele praktische tips en tips voor het correct optimaliseren van uw lokale bestemmingspagina’s.
1. Vermijd dubbele inhoud
Voorbij zijn de dagen dat u dezelfde inhoud op meerdere lokale bestemmingspagina’s kunt gebruiken. Met behulp van Google’s SpamBrain en nuttige inhoudsupdates moet elke pagina uniek en echt nuttig zijninhoud. Je kunt niet een stadsnaam of een paar foto’s inwisselen en het goed noemen. Zoals Googler John Mueller opmerkte, kunnen deze lokale bestemmingspagina’s met dubbele inhoud worden beschouwd als tussenpagina’s, die in strijd zijn met de richtlijnen van Google.
Een H1 als ‘Beste loodgieter in Chicago, IL’ wordt bijvoorbeeld door Google gelezen als een grote rode vlag. Dit geldt met name als u andere pagina’s heeft met exact dezelfde inhoud en waarbij het woord ‘Chicago’ is gewijzigd in Evanston, Naperville, Oak Park, enz. Een meer bruikbare H1 zou zijn:
“Heeft u een bedrijf in Omaha? Dan heb je een accountant nodig die je kunt vertrouwen”
Deze pagina’s zijn niet alleen bedoeld om te proberen hoger op Google te scoren voor uw zoekwoorden en plaatsnaam. Als u geen tijd besteedt aan het maken van waardevolle inhoud, dan zijn deze pagina’s het niet waard om te maken. Je moet het meenemen waarde naar de locatiepagina – iets dat nuttig en nuttig zal zijn voor de eindgebruiker. (Google zal u belonen als u dat doet.) Laten we om te beginnen eens naar een voorbeeld kijken. Het onderstaande gazononderhoudsbedrijf heeft een handige grasmaaicalculator voor Houston, TX toegevoegd aan hun lokale pagina.
Aangezien beoordelingen per stad en locatie kunnen verschillen, is dit handig. Ze voegden ook inhoud toe aan de pagina die specifiek uitlegde over de diensten die ze leveren in Houston en de omliggende gebieden en bespraken hoe hun offertesysteem werkt. Dit soort inhoud is handig voor mensen in de omgeving van Houston, omdat ze nauwkeurige prijzen voor hun regio krijgen.
2. Spam uw inhoud niet
Het vullen van zoekwoorden is al lang niet meer, maar je ziet het nog steeds in actie – vooral op slecht ontworpen lokale pagina’s. Gebruik niet te veel zoekwoorden op uw lokale pagina. Het gebruik van H1-trefwoorden zoals ‘Best Lawyer’ of ‘Los Angeles Landscaper’ schreeuwt om spam. In combinatie met met zoekwoorden gevulde inhoud, is dit een recept voor Google’s SpamBrain en nuttige inhoudsupdates om uw hele site “nutteloos” te maken. U hoeft uw paginazoekwoorden niet in te pluggen om Google te laten weten waar uw pagina over gaat. Het is slim genoeg om erachter te komen met slechts een paar subtiele hints.
3. Optimaliseer URL’s en afbeeldingen
Gebruik best practices voor SEO met URL’s. Gebruik zo kort mogelijke URL’s. Maar als je een product of dienst kunt opnemen En stad, doe dat.
http://website.com/lawncare-cedar-rapids
Handhaaf de juiste URL-structuur en gebruik koppeltekens om woorden te scheiden. Geen grappige karakters, onderstrepingstekens, kronkelige lijnen of vraagtekens. Zorg er ook voor dat uw afbeeldingen SEO-vriendelijk zijn. Upload niet zomaar foto’s met een nietszeggende bestandsnaam op uw camera of smartphone. Hernoem ze allemaal om op een zinvolle manier te beschrijven wat er in de afbeelding staat en voeg de naam van de stad toe (indien van toepassing). Gebruik opnieuw koppeltekens om woorden te scheiden. Voordat u bijvoorbeeld een afbeelding van een badkamerrenovatie in Oklahoma City uploadt, kunt u deze hernoemen naar ‘bathroom-remodel-oklahoma-city.png’. Vergeet niet alt-tags aan uw foto’s toe te voegen wanneer u ze uploadt naar uw bestemmingspagina. Gebruik de trefwoorden waarvoor u probeert te rangschikken en de plaatsnaam, maar zorg ervoor dat u de afbeelding daadwerkelijk beschrijft. (Dat is tenslotte het doel van de alt-tag.) Krijg de dagelijkse nieuwsbriefzoekopdracht die marketeers vertrouwen. Aan het verwerken … Even wachten, a.u.b. INSCHRIJVEN Zie voorwaarden. functie getCookie(cname) { let name = cname + “=”; laat decodedCookie = decodeURIComponent(document.cookie); laat ca = gedecodeerdCookie.split(‘;’); voor(laat i = 0; i[i]; terwijl (c.charAt(0) == ‘ ‘) { c = c.substring(1); } if (c.indexOf(naam) == 0) { return c.substring(naam.lengte, c.lengte); } } opbrengst “”; } document.getElementById(‘munchkinCookieInline’).waarde = getCookie(‘_mkto_trk’);
4. Schrijf locatiespecifieke informatie over uw bedrijf
Het is het beste als u gedetailleerde informatie met betrekking tot uw bedrijf op uw lokale pagina kunt schrijven. Het klinkt natuurlijk en biedt de lezer nuttige informatie die Google als nuttig zal herkennen. Een manier om dit te doen is door voor- en na-afbeeldingen toe te voegen die zijn geoptimaliseerd voor trefwoorden en plaatsnaam. De onderstaande schermafbeelding is afkomstig van de lokale pagina van een restauratiebedrijf voor Evanston, IL.
Door voor en na foto’s toe te voegen, verzwegen ze dat deze foto’s bij huizen in de buurt zijn gemaakt, wat een gemiste kans was. Boven de afbeeldingen hadden ze een H2 met de titel “Before and After Flood Cleanup in Evanston, IL” kunnen gebruiken. Een andere manier om organisch met de inhoud op uw lokale bestemmingspagina te werken, is door te praten over het verhaal van de gemeenschap of hoe de gemeenschap uw specifieke service nodig heeft. In het onderstaande voorbeeld deelt een loodgietersbedrijf de geschiedenis van de stad en hoe de stad was aangesloten voordat huizen gas- en rioolleidingen nodig hadden. Hij creëerde strategisch een ankertekstlink naar hun pagina met gas- en rioolleidingservices.
In de vastgoedsector kunnen op stadspagina’s onder andere scholen, populaire restaurants, winkelcentra en supermarkten worden uitgelicht. Laat potentiële huizenkopers weten wat lokale steden en dorpen te bieden hebben.
U kunt ook casestudy’s of voorbeeldwerk gebruiken om plaatsnamen aan uw lokale pagina’s toe te voegen. Dit architectenbureau toont het werk dat ze in verschillende steden en dorpen hebben gedaan.
Wat een mooie manier om uw architectuurprojecten te presenteren en plaatsnamen op verschillende pagina’s op te nemen. Lokale bestemmingspagina’s hoeven niet saai te zijn. Gebruik je creativiteit als het gaat om het schrijven van stadsspecifieke content. Ontdek hoe u de zoekwoorden waarop u zich richt en plaatsnamen organisch kunt gebruiken.
5. Maak originele foto’s van het gebied
Verken de dorpen of steden waarover je schrijft en maak zelf foto’s. Het kan een stadsplein zijn, parken, Kamer van Koophandel, lokaal amusement, restaurants, scholen. Originele afbeeldingen laten zien dat u deel uitmaakt van de gemeenschap, niet alleen door enkele foto’s te gebruiken. Nogmaals, zorg ervoor dat u deze foto’s optimaliseert voor zoeken.
6. Tag lokale goede doelen en organisaties die je steunt
Iedereen houdt van bedrijven die de gemeenschappen ondersteunen waar ze werken en wonen. Als u lokale goede doelen of organisaties steunt in de gebieden waarin u werkt, moet u deze vermelden op uw individuele stadspagina’s. Het kost bijvoorbeeld niet veel om elke maand 20 zakken katten- of hondenvoer aan je plaatselijke dierenasiel te geven (en je zou iets geweldigs doen). Neem gewoon contact op met het asiel en vertel hen wat u elke maand wilt doneren en vraag of u hun logo en informatie over hun organisatie op uw lokale pagina kunt opnemen. Vraag ook of het goed is als ze jouw bedrijfslogo op die van hen zettenwebsite en een link naar uw lokale bestemmingspagina als bedankje voor uw donatie. Veel goede doelen zijn hiertoe bereid. Ben je geïnteresseerd in sport en kinderen? Hoe zit het met het sponsoren van tenues voor een jeugdvoetbal- of honkbalteam? Voeg uw logo toe aan hun uniformen en vul de kosten van de uniformen aan. Nogmaals, voeg het teamlogo of teaminformatie toe aan uw lokale bestemmingspagina en kijk of de sportorganisatie u als sponsor op hun website zal vermelden.website en een link naar de lokale stadspagina.
Je laat websitebezoekers niet alleen zien dat je de stad steunt, maar je krijgt ook waardevolle, kwalitatieve backlinks.
7. Voeg logo’s toe en informatie over lokale professionele organisaties waartoe u behoort
Laat zien wat u doet op lokaal niveau, of het nu gaat om uw plaatselijke kamer van koophandel, de SCORE-afdeling van uw stad, uw plaatselijke krant of een bedrijfswebsite.
Kijk waar mogelijk of je een backlink kunt krijgen.
8. Voeg uw adres toe en voeg Google Maps toe
Als je een fysieke locatie in de stad hebt, zorg er dan voor dat je je adres en telefoonnummer op de bestemmingspagina vermeldt. Het is ook handig om een Google-kaart in te sluiten. Dit maakt het gemakkelijk voor klanten om een routebeschrijving naar uw locatie te krijgen.
Als u uw Google Map correct plaatst, kunnen uw merk- en Google Bedrijfsprofiel-reviews ook op de kaart verschijnen. Als u een servicebedrijf heeft, kunt u ook Google Maps gebruiken. Om een Google-kaart van uw servicegebied in te sluiten, zoekt u gewoon naar uw Google-bedrijfsprofiel op Google Maps.
Klik op “Delen” en vervolgens op “Kaart insluiten”. Kopieer vervolgens eenvoudig de HTML-code en plak deze in uw webpagina.
Gebruik een lokale verbinding
Het maken van bestemmingspagina’s voor uw stad is een geweldige manier om lokale klanten te bereiken. Een goede lokale bestemmingspagina bevat relevante inhoud over uw bedrijf, de stad of gemeente waarin u werkt en hoe ze met elkaar omgaan. Lokale bestemmingspagina’s met uniek en nuttiginhoud kan u dichter bij de gemeenschap brengen en u de gratie van Google geven. Het bericht Lokale bestemmingspagina’s optimaliseren voor zoeken: 8 praktische tips verscheen voor het eerst op Search Engine Land.
Google-zoekadvocaat John Mueller ontkracht de theorie dat snellere HTTP/3-snelheden een directe invloed kunnen hebben op de SEO van een website. Dit onderwerp wordt in 2022 behandeld. in november In de
Domeinnamen met veel trefwoorden werden ooit beschouwd als een effectieve manier om de zichtbaarheid van websites te vergroten en de positie in zoekmachines te verbeteren. Er zijn echter verschillende redenen
Hugging Face, een machine learning-community en platform voor AI-tools, heeft de release aangekondigd van HuggingChat, een open source ChatGPT-kloon die iedereen zelf kan gebruiken of downloaden. Knuffelend gezicht Hugging Face