Nu marketeers worden geconfronteerd met economische onzekerheid (en de daaruit voortvloeiende bezuinigingen), is het belangrijker dan ooit om de digitale strategie van uw bedrijf te evalueren. Dus hoe maximaliseer je de resultaten als je minder middelen en geld hebt om mee te werken? Hoe moet u uw marketingbudget toewijzen om het hoogst mogelijke rendement op uw investering (ROI) te behalen? 22 februari organiseerde een webinar met Ryan Maloney, Head of SEO Success bij Ductor, en Alice Tonks, Head of Paid Search Client Success bij Adthena. Maloney en Tonks bekijken vijf manieren waarop u betaald en organisch zoeken effectief kunt gebruiken om uw productiviteit te verhogen en uw bedrijf dit jaar te laten groeien. Hier is een samenvatting van het webinar. Vul het formulier in om toegang te krijgen tot de volledige presentatie.
Zoekstatus
Nu bedrijven hun portemonnee beginnen te belasten door verminderde consumentenbestedingen, leren we dat het nog belangrijker wordt om organische strategieën te gebruiken om zoveel mogelijk verkeer te krijgen. Maar voordat we ingaan op hoe betaald en natuurlijk werk samenwerken, laten we de zaken scheiden organische zoektocht van Betaalde zoekopdracht Eerst. Een Organische zoektocht (Search Engine Optimization of SEO) resultaat is elk resultaat van een zoekopdracht op een pagina met zoekresultaten van zoekmachines (SERP) dat wordt verdiend in plaats van betaald. Aan de andere kant, Betaalde zoekopdracht (Search Engine Marketing of SEM) resultaten zijn betaalde advertenties die verschijnen op SERP’s.
[Learn how to use both to ramp up your success] Direct toegang tot het webinar →
5 manieren om SEO en SEM te combineren voor een effectievere marketing-ROI
Hier is een winnende formule om uw bedrijf te transformeren en uw omzet te verhogen: combineer SEO met PVR voor een ongeëvenaarde marketing-ROI. Hier zijn vijf manieren om ervoor te zorgen dat uw online succes omhoog schiet.
1. Wijs betaalde zoekuitgaven toe met behulp van inzichten in organische zoekprestaties.
Begin met zoekwoordonderzoek om te begrijpen waar uw prestaties slecht zijn. Dit zal u helpen uw doelgroep te begrijpen en onnodige advertentiekosten te verminderen.
[Learn how] Direct toegang tot het webinar →
2. Informeer uw inhoudsstrategie met PVR-trefwoordprestaties.
Identificeer de meest waardevolle betaalde termen en werk vervolgens samen met uw makers van inhoud om waardevolle termen op te nemen in organisch gebaseerde inhoudsstukken.
[Get more ROI with SEO & SEM] Direct toegang tot het webinar →
3. Voer competitief onderzoek uit met behulp van betaalde en organische inzichten.
Ken uw concurrenten en categoriseer ze dienovereenkomstig. Analyseer ze vervolgens met uw betaalde en organische onderzoek om een duidelijker beeld van het landschap te krijgen.
[Get a real-life example] Direct toegang tot het webinar →
4. Neem best practices voor SEO op bij het maken van betaalde campagnes.
Vermijd bij het maken van betaalde campagnes het kannibaliseren van organische zoekwoorden om te passen bij de technische gezondheid van uw site.
[Learn how self-cannibalization hurts your ROI] Direct toegang tot het webinar →
5. Maak communicatie en samenwerking tussen teams mogelijk.
Zodra u het volledige verhaal heeft, kunt u de prestaties bijhouden en delen met de SEO- en PVR-teams. Werk vervolgens samen om gerichte SERP’s te krijgen.
[Slides] 5 manieren om SEO en SEM te combineren voor een effectievere marketing-ROI
Hier is de presentatie:
5 manieren om SEO en PPC te combineren voor een effectievere marketing-ROI van Zoekmachine tijdschrift
Doe mee met het volgende webinar!
Slimmere advertenties: 5 kosteneffectieve manieren om meer rendement uit betaalde media te halen
In dit webinar deelt Tucker Stoffers, Senior Director of Growth Marketing bij Divvy, bruikbare inzichten en belangrijke strategieën om u te helpen uw bedrijf te laten groeien en meer waar voor uw geld te krijgen. Reserveer mijn stoel Afbeeldingscredits: Uitgelichte afbeelding: Paulo Bobita/Search Engine Journal