Hoe Google-medewerkers werd verteld om de reacties van Bard, de AI-chatbot, te corrigeren

Hoe Google-medewerkers werd verteld om de reacties van Bard, de AI-chatbot, te corrigeren post thumbnail image

Google vroeg zijn medewerkers om Bard, het antwoord van Google op ChatGPT, te testen door antwoorden te herschrijven of andere feedback te geven. Google-medewerkers hebben een e-mail ontvangen e-mail met een lijst met wat u wel en niet moet doen om de e-mailantwoorden van Bard op te lossen. in een brief van Prabhakar Raghavana, de senior vice-president van Google die toezicht houdt op Search. Dit is immers e-mail van bedrijven een brief van CEO Sundar Pichai vroeg werknemers om twee tot vier uur te besteden aan het helpen verbeteren van Bard.

Bard opleiding. Daarnaast kregen Google-medewerkers de opdracht om:

  • Houd uw antwoorden ‘beleefd, ongedwongen en benaderbaar’.
  • Antwoord in de eerste persoon.
  • Handhaaf een “no-nonsense, neutrale toon.”

Wat betreft de don’ts:

  • “Maak geen aannames op basis van ras, nationaliteit, geslacht, leeftijd, religie, seksuele geaardheid, politieke ideologie, locatie of soortgelijke categorieën.
  • “Beschrijf de bard niet als een persoon, druk geen emoties uit of suggereer niet dat je soortgelijke ervaringen hebt.
  • Probeer geen antwoorden opnieuw te posten die “juridisch, medisch of financieel advies” bieden of die hatelijk en beledigend zijn. (In plaats daarvan wordt Googlers verteld “niet te klikken”).

Het is duidelijk dat Google nadenkt over de problemen van YMYL op het laatste punt. We hebben al gezien wat er gebeurt als een AI een slecht geschreven AI-artikel over een gezondheidsonderwerp maakt en dit door een merk laat publiceren.

Waarom kan het ons schelen? Zoals we in de begindagen van BingGPT zagen, waren er veel positieve en negatieve punten. Google probeert te herstellen van een Bard-lancering die algemeen werd gezien als een misstap. De generatieve aspecten van AI in het zoeken blijven van groot belang voor iedereen in onze branche, terwijl we wachten op de impact op websites en of dit het consumentengedrag zal veranderen.

Lees het CNBC-verhaal. Google vraagt ​​werknemers om de slechte antwoorden van Bard te herschrijven, zegt Jennifer Elias AI “leert het beste door het goede voorbeeld te geven”. Graaf dieper:

  • De nieuwe Bing is ongelooflijk snel en beter dan ik had verwacht
  • Probeer de nieuwe Bing.
  • De nieuwe Bing: Microsoft onthult ChatGPT-achtige, AI-aangedreven zoekmachine
  • De nieuwe Bing ChatGPT heeft verschillende persoonlijkheden

Het bericht Hoe Googlers wordt verteld Bard’s antwoorden te repareren, zijn AI-chatbot verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten