Mobiel gamen is momenteel het laagst hangende fruit en de grootste kans voor adverteerders in 2022. Aangezien spelers van alle leeftijden op mobiele telefoons spelen, vertegenwoordigt dit platform het grootste publiek.
In-game advertenties: waarom merken zich zorgen moeten maken
Relevante berichten
Hoe u uw Amazon-merkwinkel kunt optimaliserenHoe u uw Amazon-merkwinkel kunt optimaliseren
Hoe te e-mailen voor een e-commerce retailer is het hebben van een aantrekkelijke webshop erg belangrijk. Als je geen fysieke plek hebt om te decoreren, moet je een aantrekkelijke online
Google wordt al jaren beschuldigd van het ongepast verkopen van advertenties op websites van derdenGoogle wordt al jaren beschuldigd van het ongepast verkopen van advertenties op websites van derden
Google zou de afgelopen drie jaar videoadvertenties verkeerd hebben verkocht aan marketeers. Adverteerders bij kleine bedrijven, Fortune 500-bedrijven en zelfs de Amerikaanse federale overheid zijn getroffen, waarbij Google ongeveer 80%
5 manieren waarop u de prestaties van uw account schaadt als het gaat om RSA5 manieren waarop u de prestaties van uw account schaadt als het gaat om RSA
Na jarenlang hun strategieën voor advertentieoptimalisatie voor Expanded Text Ads (ETA) te hebben verfijnd, moeten adverteerders nu opnieuw leren hoe ze kunnen optimaliseren voor Responsive Search Ads (RSA), de nieuwe