Microsoft en BigCommerce werken samen om nieuwe Marketplace-vermeldingen en vermeldingen te introduceren

Microsoft en BigCommerce werken samen om nieuwe Marketplace-vermeldingen en vermeldingen te introduceren post thumbnail image

Microsoft en BigCommerce hebben zojuist een nieuwe samenwerking aangekondigd, de Microsoft Ads and Listings BigCommerce Marketplace. Dankzij de nieuwe samenwerking kunnen BigCommerce-verkopers in de VS, het VK en ANZ hun winkels rechtstreeks integreren en het publiek van Microsoft Advertising van meer dan een miljard mensen bereiken.

Wat BigCommerce zegt.

De naadloze integratie van partnerprogramma’s zoals Microsoft Ads en Supreme vergroot de waarde en mogelijkheden die we onze verkopers over de hele wereld kunnen bieden om miljoenen potentiële nieuwe klanten te bereiken die zoeken op het Microsoft Advertising Network”, aldus Sharon Gee, Revenue Growth en Vice President. BigCommerce Omnichannel-CEO. “Door nog een strategische omnichannel-partnerintegratie aan ons rooster toe te voegen, kunnen onze verkopers hun omnichannel-activiteiten naadloos ontwikkelen en nieuwe kanaalgroei ontsluiten.” BigCommerce is trots op zijn best-in-class, partner-first benadering en toewijding aan de nobele zaak van open handel. Dit maakt het gemakkelijk voor verkopers om gebruik te maken van toonaangevende, vooraf geïntegreerde oplossingen om succes op de lange termijn te garanderen. Sharon Gee, VP of Revenue Growth en General Manager, Omnichannel, BigCommerce

Hoe het werkt BigCommerce-verkopers kunnen productcatalogi rechtstreeks synchroniseren met Microsoft Merchant Center. Ze kunnen vervolgens winkelcampagnes maken, productcatalogi promoten en campagneprestaties volgen zonder hun BigCommerce-dashboard te verlaten. Het partnerschap biedt voordelen voor BigCommerce-verkopers:

  • Vergroot het bereik van het publiek via nieuwe kanalen. Het Microsoft Advertising Network genereert elke maand miljarden zoekopdrachten, waardoor marketeers producten kunnen leveren aan miljoenen potentiële klanten op Microsoft Bing, MSN, Microsoft Edge en via gesyndiceerde partners zoals Yahoo! en AOL.
  • Meer verkeer aantrekken door de winkelervaring te verbeteren. Met het nieuwe Microsoft Shopping-tabblad kunnen handelaren productfeeds filteren met behulp van specifieke kenmerken die rijkere advertentie-inhoud en beperkte zoekresultaten bieden, wat de doorklik- en conversieratio’s kan verhogen omdat kopers eenvoudig kunnen vinden waarnaar ze op zoek zijn.
  • Bewaak en optimaliseer uw advertentieprestaties in realtime. Zonder het BigCommerce-dashboard te verlaten, kunnen verkopers de campagneprestaties bekijken met een momentopname, of diepgaand rapporteren op een brede of gedetailleerde basis met specifieke sleutelelementen, of parallel over meerdere advertentiecampagnes. Wijzigingen in status, budgetten en biedingen kunnen in realtime worden doorgevoerd met een gepersonaliseerd adviesdashboard en klantenondersteuning voor betere resultaten.

Waarom kan het ons schelen? Jason McKay, senior director van wereldwijde partnerverkoop bij Microsoft Advertising, zegt: Het Microsoft Advertising Network verbindt BigCommerce-verkopers met mensen met meer koopkracht, meer betrokken bij advertenties en meer geneigd om online te kopen. Met Microsoft Ads en Listings kunnen BigCommerce-verkopers op nieuwe manieren in contact komen met klanten en een hoog rendement op uitgaven behalen om groei op lange termijn te stimuleren. Jason McKay, senior director, global partner sales, Microsoft Advertising Deze nieuwe samenwerking zou deel kunnen uitmaken van de inspanningen van Microsoft om zijn advertentie-inkomsten te verdubbelen tot $20 miljard. Hoe dan ook, het is een stap in de goede richting voor adverteerders en marketeers die hun bereik buiten Google en Facebook willen uitbreiden. Het bericht Microsoft en BigCommerce werken samen om nieuwe marktplaatsadvertenties en vermeldingen te lanceren verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten