Je hebt misschien gehoord van kunstmatige intelligentie, maar hoe zit het met creatieve intelligentie? Alex Collmer, CEO van VidMob, vergezelde me op de SEJ Show om te praten over creatieve intelligentie en de rol ervan bij het helpen van marketeers, vooral in de huidige marktomgeving. Ontdek hoe optimalisatie van creatieve intelligentie en gegevenstransparantie u kunnen helpen de juiste beslissing te nemen voor uw creatieve campagnes. Ontdek hoe het werkt met privacy-updates en lopende campagnes in advertentienetwerken, mobiele apparaten en apps voor sociale media.
Een van de dingen die creatieve intelligentie kan doen, is mensen helpen om te controleren hoe origineel en uniek die creativiteit is in vergelijking met veel dingen die tegenwoordig op de markt zijn. Het is een hulpmiddel dat mensen helpt cultuur te observeren om te begrijpen hoe trends zich ontwikkelen en wanneer de tijd is verstreken. —Alex Kolmer, 15:34 uur
Vroeger ging het erom een klik te krijgen om naar de site te gaan. Alles is nu zo met elkaar verweven. Het moet behoorlijk moeilijk zijn voor het creatieve team om alle lege plekken in te vullen en die gegevens te gebruiken om het stuk zelf te veranderen, bij te werken of aan te passen. —Lauren Baker, 3:54 uur
Dit is geen A/B-testen. Je weet dat het is als wat we gisteren deden. Dit is een geheel nieuwe wereld en opent voor het eerst de mogelijkheid om de redenen achter creativiteit te begrijpen. —Alex Kolmer, 07:20
[00:00] – Over Alex.
[08:03] – Hoe creatieve intelligentie zich verhoudt tot AI.
[10:53] – Hoe snel de campagne creatieve feedback ontvangt.
[13:40] – Waar originaliteit vandaan komt.
[17:55] – Hoe belangrijk is Creative Intelligence voor gegevensprivacy?
[19:46] – Kan Creative Intelligence demografische rapportage bieden?
[21:16] – Kun je tegelijkertijd optimaliseren voor verschillende leeftijdsgroepen?
[22:57] – Is het mogelijk om gegevens van handheld-apparaten te synchroniseren met traditionele advertenties?
[25:20] – Alex’ kijk op augmented reality en Snap.
[31:37] – Inzicht in advertenties in rich media-stijl op Amazon.
Genoemde bronnen:
VidMob – https://www.vidmob.com/
We hebben de technologie ontwikkeld waarmee mensen al die advertenties kunnen absorberen die ze kunnen gebruiken op Meta, YouTube, TikTok of Amazon. We verwerken die miljarden creatieve eigendomssignalen en halen alle prestatie-informatie van die platforms. Inclusief knoppen, klikken, weergaven, betrokkenheidsstatistieken en aankopen. —Alex Kolmer, 06:22
Slimme advertenties geven mensen gegevens waarop ze in realtime kunnen reageren in een softwareplatform waarmee ze heel flexibel kunnen zijn bij het maken van hun advertenties. Ze kunnen de markt optimaliseren en de resultaten van hun campagnes aanzienlijk verbeteren.—Alex Kolmer, 10:35 uur
Naarmate de mediakant aan efficiëntie inboet, moet de creatieve kant meer verantwoordelijkheid op zich nemen. –Alex Collmer 19:14 Abonneer u voor meer van dit soort inhoud op ons YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
Neem contact op met Alex Collmer
Alex Collmer richtte VidMob op, het vooraanstaande platform voor het maken van video’s dat iedereen in staat stelt zijn video-aanwezigheid te maximaliseren en merkimpact te maken. Hij is een ingenieur gespecialiseerd in technologie, design en entertainment. De diverse ervaring van Alex hielp hem Autumn Games te vinden, een bekende uitgever van videogames, voordat hij VidMob oprichtte. Alex is een allround persoon met veel passies en talenten! Hij is een enthousiaste echtgenoot, jeugdsportcoach, ultraloper en ondernemer in tech/digitale media. Even indrukwekkend zijn zijn specialisaties in Intellectual Property Finance (film, videogames en muziek), Investment/Fund Management en Media Private Equity – Alex weet zeker hoe hij het meeste uit het leven moet halen! Maak contact met Alex op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/alexcollmer/ Volg hem op Twitter: https://twitter.com/collmerica
Neem contact op met Loren Baker, oprichter van Search Engine Magazine:
Volg hem op Twitter: https://www.twitter.com/lorenbaker Maak contact met hem op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker