e-mailen commercie is een zeer competitieve omgeving waar gigantische online retailers zoals Walmart en Amazon het andere online verkopers moeilijk maken om te groeien en te converteren. De reden waarom conversies voor sommige mensen laag blijven, is omdat klanten niet vinden wat ze zoeken. Meer dan ooit winkelen klanten voor het gemak online. Als ze op uw website niet kunnen vinden wat ze zoeken, verlaten ze hun winkelmandje en gaan ze naar uw concurrent om snel en gemakkelijk te kopen wat ze nodig hebben. De sleutel tot het oplossen van het conversieprobleem is personalisatie: uitzoeken wat uw klanten willen en hoe u hen kunt helpen naadloos te vinden waarnaar ze op zoek zijn. Het gaat verder dan het herkennen van wat ze in het verleden hebben gekocht en het verantwoorden van wat ze hebben bekeken en gebruikt. Sluit je aan bij Jonathan Meyer, Senior Solutions Engineer, HawkSearch by Bridgeline, in zijn informatieve SMX Next-sessie om te leren hoe je conversies kunt stimuleren en de gemiddelde orderwaarde kunt verhogen. Het antwoord? Implementeer machine learning en door AI aangestuurde zoek- en aanbevelingsfuncties in uw e-mail. op de handelssite. Na deze sessie ben je in staat om:
- Observeer trends en herken patronen
- Genereer automatisch productaanbevelingen
- Personaliseer de klantervaring
Doe mee met de sessie en versla je concurrenten in 2023. uw klanten helpen betrokken te blijven bij het zoeken naar uw e-mail op de handelssite. Post Geef uw klanten wat ze willen met e-mail. commerciële AI, verscheen voor het eerst in het land van zoekmachines.