Instacart-adverteerders hebben nu meer mogelijkheden om hun producten op het platform te promoten. Deze week introduceerde Ads Manager advertenties die merken toegang geven tot kortingsbonnen en voorraad- en spaaracties. Binnenkort zal Instacart de nieuwe Promo-aanbiedingen uitbreiden met gratis geschenken en Buy One, Get One (BOGO).
Wat Instacart zegt. Ali Miller, vice-president van advertentieproducten bij Instacart, is van mening dat online boodschappen bestellen voor sommigen geen luxe of gemak zou moeten zijn, maar een optie voor iedereen, ongeacht het budget. “Met de lancering van de nieuwe promoties van Instacart hebben al onze merkpartners nu de mogelijkheid om kortingsbonnen en promoties in te stellen die zinvolle bedrijfsresultaten kunnen opleveren en consumenten meer kunnen besparen”, schreef Miller. “We zijn er trots op dat we ons portfolio blijven uitbreiden met extra selfservicemogelijkheden, advertentie-indelingen die resultaten opleveren en de statistieken die merken nodig hebben om de werkelijke impact van hun campagnes op Instacart te begrijpen.”
Instacart’s nieuwe gestroomlijnde proces voor het maken van advertenties. Oktober maand. Instacart heeft een eenvoudigere manier geïntroduceerd voor adverteerders om hun campagnes te maken en te beheren. Je kunt meer lezen over de nieuwe opzet op hun blog.
Waarom kan het ons schelen? Nieuwe campagnetypen bieden adverteerders en merken een andere manier om hun producten bij consumenten te promoten en hen te helpen geld te besparen op een verscheidenheid aan producten. Als u een supermarkt- of detailhandelsmerk bezit of beheert, moet u nieuwe advertentietypen in uw account testen zodra deze beschikbaar komen. De post Instacart lanceert kortingsbonnen en advertentiecampagnes voor herbevoorrading en besparingen in Advertentiebeheer verscheen eerst op Search Engine Land.