LinkedIn heeft zojuist drie nieuwe functies aangekondigd waarmee merken producten kunnen promoten, trends kunnen volgen en meer kunnen doen met hun nieuwsbrieven. Laten we erin springen.
Genereer meer nieuwsbriefabonnees. Met LinkedIn-nieuwsbrieven kunt u terugkerende artikelen publiceren en een gemeenschap van abonnees opbouwen door een eenmalig bericht naar uw paginavolgers en regelmatige berichten naar uw nieuwsbriefabonnees te sturen. Als een lid naar uw profiel zoekt, moeten ze uw nieuwsbrief gemakkelijk kunnen vinden en zich erop kunnen abonneren. LinkedIn stelt ook voor om best practices voor SEO op te nemen bij het optimaliseren van artikeltitels, beschrijvingen en tags. LinkedIn zal nieuwe volgers ook automatisch een abonnementsmelding sturen.
Productpagina’s. Uw producten zijn nu vindbaar via platformzoekopdrachten op LinkedIn. Shoppers kunnen zoeken op product, bedrijf of categorie om te vinden wat ze zoeken. U kunt uitgelichte producten ook gebruiken om specifieke productinhoud op uw pagina weer te geven en geïnteresseerde leden naar belangrijke informatie en gesprekken te leiden. U kunt de inhoud van de productcommunity ook opnieuw delen op uw eigen pagina en berichten toevoegen aan uitgelichte producten.
Dashboard voor concurrentieanalyse. Er is een nieuwe update voor het analysedashboard voor concurrenten van LinkedIn Pages, nu beschikbaar op desktop en mobiel, waarmee u kunt begrijpen wat uw concurrenten doen en waarmee u zich kunt onderscheiden van uw merk. Nu kan je:
- Volg de groei van volgers, recente berichten en betrokkenheidspercentages om te zien waar uw concurrenten het over hebben en hoe leden reageren, en vergelijk uw inspanningen voor het maken van inhoud.
- Haal snel trending content van uw concurrenten tevoorschijn, zodat u weet wat er in uw branche gebeurt en u inspiratie kunt opdoen voor uw contentstrategie.
Waarom kan het ons schelen? B2B-merken en adverteerders die LinkedIn-pagina’s beheren, moeten proberen deze nieuwe tools te gebruiken om het meeste uit hun profielen te halen. Aangezien veel merken hun sociale strategieën heroverwegen, zouden bedrijven nieuwe platformfuncties moeten optimaliseren om first-party data vast te leggen door middel van aanmeldingen voor nieuwsbrieven en nieuwe e-mailcampagnes. handelsopties en statistieken van concurrenten. Het bericht LinkedIn heeft zojuist 3 nieuwe paginafuncties uitgebracht verscheen eerst op Search Engine Land.