in 2022 tot slot wordt marketeers gevraagd zich te concentreren op efficiëntie en “meer te doen met minder”. De meest succesvolle hebben tools zoals berekende statistieken, kunstmatige intelligentie en realtime inzichten. Leer in dit webinar hoe een financiële instelling met meer dan 21 miljoen actieve klanten klantgegevens verzamelt, doelgroepen sneller segmenteert en in realtime gepersonaliseerde ervaringen levert. Doe mee met Salesforce in dit gratis webinar en leer praktijkvoorbeelden voor het vinden van succes en bedrijfsresultaten door minder, meer relevante en gerichte berichten te sturen. Meld u vandaag nog aan voor “Doe meer met minder: verbind klantgegevens om de marketingeffectiviteit te vergroten”, gepresenteerd door Salesforce. Klik hier voor meer Search Engine Land-webinars. Het bericht Webinar: doe meer met minder om vooruit te komen in 2023 verscheen eerst op Search Engine Land.
Webinar: Doe meer met minder naar 2023 vooruit komen
Relevante berichten
Microsoft-videoadvertenties zijn nu algemeen beschikbaarMicrosoft-videoadvertenties zijn nu algemeen beschikbaar
Videoadvertenties op het Microsoft Audience Network zijn nu algemeen beschikbaar als aanvulling op uw bestaande zoek- en display-advertentiecampagnes. Microsoft2021 September. geteste videoadvertenties in geselecteerde landen. Over meer dan een jaar
Google ontwikkelt een beleid voor AI-inhoud en EEATGoogle ontwikkelt een beleid voor AI-inhoud en EEAT
Google’s Gary Illyes en anderen beantwoordden veel AI-gerelateerde vragen op Google Search Central Live Tokyo 2023 en deelden nieuwe inzichten in de methoden en aanbevelingen van Google voor door AI
Google verbetert verzend- en retourinformatie in zoekresultatenGoogle verbetert verzend- en retourinformatie in zoekresultaten
Google vergroot de zichtbaarheid van websites van verkopers en verkopers in de zoekresultaten. Om online retailers te helpen deze functie te optimaliseren, verbetert Google het Search Console-winkelrapport en voegt het