YouTube heeft deze week verschillende updates uitgerold, waaronder het uitbreiden van zoekinzichten naar meer talen en een nieuwe lay-out voor kanaalpagina’s.
YouTube-zoekinzicht in meer talen
in 2021 in november YouTube Search Insights levert informatie over populaire zoekopdrachten waarmee videomakers meer inhoud kunnen maken waarnaar mensen op zoek zijn. Met Search Insights kunnen videomakers ontdekken waarnaar hun publiek op zoek is en waarnaar kijkers op YouTube zoeken.
Screenshot van YouTube.com/CreatorInsider, 2022 in november Bovendien laten zoekinzichten hiaten in de inhoud zien die videomakers kunnen helpen ideeën voor andere video’s te genereren. Tot nu toe was Search Insights alleen beschikbaar in het Engels en kon het kijkers zoeken in de VS, India, Canada en het VK. YouTube experimenteert nu met het beschikbaar maken van Search Insights desktop in meer talen, waaronder Japans, Koreaans en Hindi, en in de toekomst komen er meer talen bij.
Nieuwe lay-out van YouTube-kanaalpagina’s
YouTube werkt kanaalpagina’s op twee manieren bij. Ten eerste bevindt de navigatiebalk zich nu onder het gedeelte met kanaalinformatie.
Screenshot van YouTube.com/CreatorInsider, 2022 in november Kanaalinformatie blijft bovenaan staan wanneer gebruikers op verschillende tabbladen klikken. Deze wijziging maakt deze informatie niet alleen handiger voor gebruikers, maar maakt de knoppen “Aanmelden” en “Opslaan” ook beter zichtbaar, wat de inkomsten voor ontwikkelaars kan verhogen. De tweede verandering is dat de video’s nu zijn onderverdeeld in twee tabbladen: Long Form Videos en YouTube Shorts. Voorheen waren alle video’s gegroepeerd op hetzelfde tabblad, waardoor het moeilijk was om onderscheid te maken tussen videotypes. Bekijk de onderstaande video voor meer informatie over de YouTube-updates van deze week voor ontwikkelaars:
Uitgelichte afbeelding: Wirestock Creators/Shutterstock
Google heeft drie nieuwe GA4-dashboardupdates uitgebracht waarmee adverteerders informatie over bestaande eigendommen of accounts kunnen vinden. Graaf dieper. Google heeft deze updates gepubliceerd in de Analytics Help-documentatie. Vind gegevensstroomdetails Met
Entiteit beschrijft de essentie of identiteit van een concreet of abstract object van zijn. Entiteiten zijn uniek identificeerbaar en hebben daarom een unieke betekenis.
Google-zoekadvocaat John Mueller ontkracht de theorie dat snellere HTTP/3-snelheden een directe invloed kunnen hebben op de SEO van een website. Dit onderwerp wordt in 2022 behandeld. in november In de