Vier nieuwe plaatsingsopties voor Apple-zoekadvertenties

Vier nieuwe plaatsingsopties voor Apple-zoekadvertenties post thumbnail image
Apple heeft nu vier nieuwe opties voor adverteerders om de zichtbaarheid en downloads in de App Store te vergroten. De nieuwe bestemmingen zijn:
  • Tabblad Vandaag
  • Tabblad Zoeken
  • Zoekresultaten
  • Productpagina’s – tijdens het browsen
Tabblad Vandaag. Op het tabblad Vandaag kunt u mensen bereiken door boeiende creatieve inhoud op de voorpagina van de App Store te plaatsen. Een advertentie voor plaatsingen op het tabblad Vandaag is gebaseerd op een aangepaste productpagina die u heeft ingesteld in App Store Connect en moet worden goedgekeurd voor advertenties voordat de advertentie kan worden weergegeven. Zoek tabblad. Met advertenties op dit tabblad kunt u gebruikers bereiken voordat ze naar iets specifieks zoeken, en de advertentie verschijnt ruim boven aan de lijst met voorgestelde apps op het tabblad Zoeken. Zoekresultaten advertenties. Hiermee kunt u gebruikers bereiken wanneer ze naar iets specifieks zoeken, met een advertentie bovenaan relevante zoekresultaten. Als u wilt dat uw advertentie overeenkomt met de zoektermen van potentiële klanten, kunt u uw eigen zoekwoorden kiezen of de zoekwoorden van Apple gebruiken. Matching is gebaseerd op een direct signaal van de intentie van de klant – hun zoekopdracht. Productpagina’s – tijdens het browsen. Met deze advertenties kunt u mensen bereiken terwijl ze door apps bladeren op relevante App Store-pagina’s, of hun reis nu begon in de App Store of via een externe link. Als geïnteresseerde gebruikers naar de onderkant van relevante productpagina’s scrollen, verschijnen advertenties bovenaan de lijst ‘Misschien ook leuk’. Krijg de dagelijkse nieuwsbriefzoekopdracht die marketeers vertrouwen. Aan het verwerken … Even wachten, a.u.b. INSCHRIJVEN Zie conditie. functie getCookie(cname) { let name = cname + “=”; laat decodedCookie = decodeURIComponent(document.cookie); laat ca = decodedCookie.split(‘;’); voor(laat ik = 0; i[i]; while (c.charAt(0) == ‘ ‘) { c = c.substring(1); } if (c.indexOf(name) == 0) { return c.substring(name.length, c.length); } } opbrengst “”; } document.getElementById(‘munchkinCookieInline’).value = getCookie(‘_mkto_trk’); Hoe advertenties worden gemaakt. Apple-advertenties worden gemaakt met behulp van metadata en middelen die u uploadt naar App Store Connect. Advertenties op het zoektabblad en op productpagina’s bevatten de app-naam, het pictogram en ondertitels. Tegenwoordig worden tabadvertenties gemaakt met behulp van een aangepaste productpagina die u instelt in App Store Connect. Voor advertenties met zoekresultaten kunt u een standaardadvertentie maken op basis van de productpagina van uw app, of u kunt advertentievarianten maken van aangepaste productpagina’s die u heeft ingesteld in App Store Connect. Waarom maakt het ons uit? Adverteerders die advertenties weergeven op Apple Search hebben nu vier opties om hun product of app in de App Store te laten verschijnen. Zoals bij elk nieuw platform of product, moeten adverteerders verschillende plaatsingsopties testen en de prestaties vergelijken om de beste opties voor hun bedrijf te bepalen. Het bericht De vier nieuwe plaatsingsopties voor zoekadvertenties van Apple verscheen eerst op Search Engine Land.

Relevante berichten