Duidelijkere advertentielabels kunnen de klikfrequenties van advertenties veranderen, dus let goed op en kijk of het aantal klikken in de loop van de tijd toeneemt of afneemt.
Het Google Ads-label is nu een vetgedrukte zwarte tekst ‘Sponsor’-label
Relevante berichten
5 manieren waarop kunstmatige intelligentie de toekomst van SEO is – en 5 manieren waarop SEO het werk nog steeds veilig houdt5 manieren waarop kunstmatige intelligentie de toekomst van SEO is – en 5 manieren waarop SEO het werk nog steeds veilig houdt
Nadat Google en Microsoft hun aankomende door AI aangedreven zoekfunctionaliteit hebben aangekondigd, maken alle SEO’s zich zorgen over AI. Het staat nog in de kinderschoenen, maar kunstmatige intelligentie helpt zoekprofessionals
TikTok domineert korte inhoud en Instagram-rollen lopen niet ver achterTikTok domineert korte inhoud en Instagram-rollen lopen niet ver achter
Drie platforms domineren korte videocontent: TikTok, Instagram Reels en YouTube Shorts. Een recent onderzoek door Social Insider onderzoekt de prestatiestatistieken van deze platforms en analyseert de belangrijkste statistieken om te
Marketplace SEO: een gids voor optimalisatie van vermeldingenMarketplace SEO: een gids voor optimalisatie van vermeldingen
Marketplace SEO is als proberen om zichtbaarheid te krijgen in de zoekmachines, er is geen wondermiddel dat u daar zal brengen. Alleen die websites die investeren in zoekmachineoptimalisatie (SEO) profiteren