Waarom maakt het ons uit? Meer advertenties lijken geen goede zaak voor Instagram-gebruikers. Te veel advertenties en een negatieve ervaring met het platform kunnen ertoe leiden dat meer gebruikers de app niet meer gebruiken, waardoor advertenties minder effectief worden voor merken.
4 nieuwe Instagram-advertentieoppervlakken en -hulpmiddelen
Relevante berichten
Walmart breidt zijn zelfbedieningsplatform Marketplace uit.Walmart breidt zijn zelfbedieningsplatform Marketplace uit.
Walmart is Amerika’s grootste omnichannel-retailer en beweert 90% van de Amerikaanse huishoudens te bedienen, en zijn wereldwijde advertentie-inkomsten in 2021. meer dan 2 miljard economie.
Deze dag in de geschiedenis van zoekmarketing: 9 februariDeze dag in de geschiedenis van zoekmarketing: 9 februari
Lancering van Google Buzz. in 2010 Google heeft zijn nieuwste poging tot een sociaal netwerk onthuld om te concurreren met Facebook en Twitter. En ze noemden het Google Buzz. Buzz
Uit onderzoek naar LinkedIn-advertenties blijkt dat mensen, steden en cijfers de prestaties verbeterenUit onderzoek naar LinkedIn-advertenties blijkt dat mensen, steden en cijfers de prestaties verbeteren
Vidmob heeft zojuist zijn uitgebreide rapport over wereldwijde LinkedIn-reclametrends uitgebracht, dat waardevolle inzichten biedt in de meest effectieve visuele, tekst- en creatieve strategieën om de betrokkenheid van het publiek op