Belangrijkste leerpunten
Om de koopintentie van de echte wereld te begrijpen en hoog-converterende inhoud te creëren, moet u:- Automatiseer wat uw klanten vragen en converteren.
- Plaats deze informatie in een vraag-en-antwoordformaat dat organische zoekresultaten vindt en indexeert.
- Zorg ervoor dat bezoekers die inhoud gemakkelijk kunnen zien wanneer ze uw site bezoeken.
- Betrek bezoekers en stel automatisch antwoorden voor op basis van productbeschrijvingen, specificaties en vragen en antwoorden.
- Optimaliseer het bijhouden van conversies om in de toekomst nieuwe contentmogelijkheden te ontdekken.
Het laatste overzicht van de inhoudsupdate van Google
Alle drie de recente updates van Google (de update van nuttige inhoud, de kernupdate van september en de update van het productoverzicht) zeggen allemaal hetzelfde: Google wil de gebruiker nuttige en nuttige inhoud bieden. Dus als u een vraag niet beantwoordt, geen oplossing biedt of geen kwaliteitsinhoud levert, zal Google noch gebruikers er iets om geven. En het zal zeker geen conversies opleveren.Hoe maak je content die converteert
Denk erover na om in de hoofden van je doelgroep te komen.- Waar zoeken zij naar?
- Wat zijn hun problemen en vragen?
Weet waar klanten naar zoeken
Om de vragen van klanten zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden, is het noodzakelijk om te begrijpen waar ze naar op zoek zijn. Meestal zijn potentiële klanten niet direct op zoek naar uw producten. In plaats daarvan zijn ze op zoek naar vragen die ze beantwoord willen zien. Dus uw doel is om deze vragen te achterhalen en inhoud te creëren die ze beantwoordt. [See how to use Google to provide better answers] Direct toegang tot het webinar →Begrijp de bedoeling van de klant
Begin met het identificeren van de vragen die uw klanten hebben over een hoge koopintentie. Dit zijn vragen over uw merk, categorie en producten die uw potentiële klanten zullen hebben tijdens het koperstraject. U kunt deze vragen leren door uw klanten, verschillende zoekmachines en uw concurrenten te onderzoeken. Deze aanpak geeft u de juiste zinnen en vragen die mensen stellen over uw merk, product of trefwoorden, wat natuurlijk uw kansen vergroot om in organische zoekresultaten te verschijnen.Ontdek hoe real-world SEO helpt
Uit een Google-onderzoek bleek dat deze mindmap laat zien hoe mensen zoeken wanneer ze beginnen met winkelen. Ze gebruiken zoekmodifiers om de juiste match, het juiste antwoord, het product en de oplossing te vinden. Geverifieerde koper, 2022 September. Mensen beginnen niet per se op een hoog niveau en stellen vervolgens een prijs vast. In plaats daarvan springen ze hier en daar heen en weer, maar uiteindelijk zullen ze de meeste zoekmodifiers dekken. [Find out the 5 search modifiers used to get found] Direct toegang tot het webinar →Bezit de volledige kopersreis
Inhoud en SEO-inspanningen moeten beginnen met nuttige antwoorden op echte vragen van klanten. Dit is wat mensen willen weten over elk onderdeel van hun reis:- Bovenkanaal: brede oplossingen.
- Middelste trechter: oplossing of productcategorie.
- Bodemtrechter: specifieke producten.
Plaats nuttige inhoud
U kunt waardevolle, nuttige inhoud creëren als u weet wat uw huidige klanten vragen en waar uw potentiële klanten naar op zoek zijn. Bevestigd door de koper, 2022. September. De “leuke plek” zit ergens tussenin en technologie maakt het veel gemakkelijker om snel te identificeren wat die vragen zijn. Waar te beginnen? Stap 1: Ontdek wat uw huidige klant vraagt.Stap 2: Vul alle lacunes in “Klantinhoud vraag”. [Dive deeper into each step] Direct toegang tot een webinar → Beantwoord vragen van klanten effectief en gebruik die nuttige inhoud die nieuwe bezoekers en conversies naar uw website genereert. Door specifieke Q&A-informatie af te stemmen op conversies, krijgt u ook een beter idee wanneer investeren in verbeterde inhoud winstgevend is. [See real-world SEO in action] Direct toegang tot het webinar →