Real World SEO: hoe mensen online zoeken, winkelen en kopen

Real World SEO: hoe mensen online zoeken, winkelen en kopen post thumbnail image
Je hebt inhoud gemaakt om echte shoppers te helpen je winkel te ontdekken, maar weet je of je harde werk zijn vruchten heeft afgeworpen? Genereert uw dure, tijdrovende, lange inhoud en linkbuilding conversies en verkopen? De meeste inhoud wordt niet geconverteerd omdat er geen rekening wordt gehouden met hoe mensen zoeken, hun koopvragen en wat die echte mensen ertoe aanzet om te kopen. 21 september Ik modereerde een webinar gehost door Duane Sprague, Chief Marketing Officer van Shopper Approved, en James Arnold, oprichter van Answerbase. Ze lieten zien hoe gemakkelijk het is om de zoekintentie van echte shoppers te begrijpen en meetbare, hoog-converterende inhoud te creëren die echt inkomsten genereert. Hier een samenvatting van het webinar. Vul het formulier in om toegang te krijgen tot de volledige presentatie.

Belangrijkste leerpunten

Om de koopintentie van de echte wereld te begrijpen en hoog-converterende inhoud te creëren, moet u:
  • Automatiseer wat uw klanten vragen en converteren.
  • Plaats deze informatie in een vraag-en-antwoordformaat dat organische zoekresultaten vindt en indexeert.
  • Zorg ervoor dat bezoekers die inhoud gemakkelijk kunnen zien wanneer ze uw site bezoeken.
  • Betrek bezoekers en stel automatisch antwoorden voor op basis van productbeschrijvingen, specificaties en vragen en antwoorden.
  • Optimaliseer het bijhouden van conversies om in de toekomst nieuwe contentmogelijkheden te ontdekken.

Het laatste overzicht van de inhoudsupdate van Google

Alle drie de recente updates van Google (de update van nuttige inhoud, de kernupdate van september en de update van het productoverzicht) zeggen allemaal hetzelfde: Google wil de gebruiker nuttige en nuttige inhoud bieden. Dus als u een vraag niet beantwoordt, geen oplossing biedt of geen kwaliteitsinhoud levert, zal Google noch gebruikers er iets om geven. En het zal zeker geen conversies opleveren.

Hoe maak je content die converteert

Denk erover na om in de hoofden van je doelgroep te komen.
  • Waar zoeken zij naar?
  • Wat zijn hun problemen en vragen?
Als u deze vragen met kwalitatieve, doordachte en nauwkeurige antwoorden kunt beantwoorden, zal Google er echt om geven. Traditioneel vraagt ​​u uw verkoop- of klantenserviceteam welke vragen uw klanten stellen, maar soms kan dit moeilijk te veranderen zijn. [Find out how to do this in a scalable way] Direct toegang tot het webinar →

Weet waar klanten naar zoeken

Om de vragen van klanten zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden, is het noodzakelijk om te begrijpen waar ze naar op zoek zijn. Meestal zijn potentiële klanten niet direct op zoek naar uw producten. In plaats daarvan zijn ze op zoek naar vragen die ze beantwoord willen zien. Dus uw doel is om deze vragen te achterhalen en inhoud te creëren die ze beantwoordt. [See how to use Google to provide better answers] Direct toegang tot het webinar →

Begrijp de bedoeling van de klant

Begin met het identificeren van de vragen die uw klanten hebben over een hoge koopintentie. Dit zijn vragen over uw merk, categorie en producten die uw potentiële klanten zullen hebben tijdens het koperstraject. U kunt deze vragen leren door uw klanten, verschillende zoekmachines en uw concurrenten te onderzoeken. Deze aanpak geeft u de juiste zinnen en vragen die mensen stellen over uw merk, product of trefwoorden, wat natuurlijk uw kansen vergroot om in organische zoekresultaten te verschijnen.

Ontdek hoe real-world SEO helpt

Uit een Google-onderzoek bleek dat deze mindmap laat zien hoe mensen zoeken wanneer ze beginnen met winkelen. Ze gebruiken zoekmodifiers om de juiste match, het juiste antwoord, het product en de oplossing te vinden. Real World SEO - hoe mensen online zoeken, winkelen en kopenGeverifieerde koper, 2022 September. Mensen beginnen niet per se op een hoog niveau en stellen vervolgens een prijs vast. In plaats daarvan springen ze hier en daar heen en weer, maar uiteindelijk zullen ze de meeste zoekmodifiers dekken. [Find out the 5 search modifiers used to get found] Direct toegang tot het webinar →

Bezit de volledige kopersreis

Inhoud en SEO-inspanningen moeten beginnen met nuttige antwoorden op echte vragen van klanten. Dit is wat mensen willen weten over elk onderdeel van hun reis:
  • Bovenkanaal: brede oplossingen.
  • Middelste trechter: oplossing of productcategorie.
  • Bodemtrechter: specifieke producten.
[See the specific questions asked in each level] Direct toegang tot het webinar →

Plaats nuttige inhoud

U kunt waardevolle, nuttige inhoud creëren als u weet wat uw huidige klanten vragen en waar uw potentiële klanten naar op zoek zijn. Real World SEO - hoe mensen online zoeken, winkelen en kopenBevestigd door de koper, 2022. September. De “leuke plek” zit ergens tussenin en technologie maakt het veel gemakkelijker om snel te identificeren wat die vragen zijn. Waar te beginnen? Stap 1: Ontdek wat uw huidige klant vraagt.
Stap 2: Vul alle lacunes in “Klantinhoud vraag”. [Dive deeper into each step] Direct toegang tot een webinar → Beantwoord vragen van klanten effectief en gebruik die nuttige inhoud die nieuwe bezoekers en conversies naar uw website genereert. Door specifieke Q&A-informatie af te stemmen op conversies, krijgt u ook een beter idee wanneer investeren in verbeterde inhoud winstgevend is. [See real-world SEO in action] Direct toegang tot het webinar →

[Slides] Real World SEO: hoe mensen online zoeken, winkelen en kopen

Hier is de presentatie: Real World SEO – Hoe mensen online zoeken, winkelen en kopen.pdf van Zoekmachine Journaal

Doe mee met het volgende webinar!

Evaluatie van marketingeffectiviteit: wat u moet weten

Shaubhik Ray, Senior Director of Digital Analytics bij iQuanti, legt uit hoe u uw vermogen om het succes van uw marketingprogramma’s te voorspellen kunt verbeteren. Reserveer mijn stoel Afbeeldingscredits Uitgelichte afbeelding: Paulo Bobita/Search Engine Journal

Relevante berichten